Cum am castigat o sedinta foto cu Skin Novels

 

    Astazi va spun o poveste despre Skin Novels. De curand am castigat o sedinta foto prin intermediul unui concurs la care am participat pe pagina de facebook Skin Novels. De acest brand am auzit prima data in cadrul unui workshop, organizat pentru bloggerii ieseni, Digital Talks Iasi. De la ei am primit fiecare cate un sapun natural, fabricat in atelierul lor de la Oradea, de catre artizanul de sapunuri, Ioana. Pasionata fiind de produsele naturale, care au la baza uleiuri esentiale si vegetale, am cautat pagina lor de facebook si am inceput sa le urmaresc postarile, sa citesc descrierea sapunurilor de pe site si sa arunc o privire mai amanuntita. Urmarindu-le pagina, intr-una din zile mi-a sarit in ochi un concurs pe care-l organizau pe facebook, in care se acordau trei premii constand in trei seturi de sapunuri naturale, iar marele premiu, o sedinta foto la Oradea, cu transportul si cazarea asigurate. Bineinteles ca am participat la concursul #iamskinnovels, mai ales ca premiile reuneau doua mari pasiuni de-ale mele, pasiunea pentru produsele naturale si fotografia. M-am bucurat mult cand am aflat ca sunt castigatoarea unuia dintre seturile de sapunuri fabricate cu atata migala in atelier din ingrediente atent selectionate, insa surpiza de proportii a fost atunci cand am vazut ca sunt si castigatoarea sedintei foto.

1soap-3

   Am pus la cale detaliile, si am plecat spre Oradea  impreuna cu sotul meu. Dupa un drum lung de 12 ore sau chiar mai mult(care s-a meritat din plin), ne-a intampinat Miruna, una dintre fetele care lucreaza la Skin Novels si care ne-a si prezentat o parte din oras, precum si principalele atractii turistice. A doua zi urma sa aiba loc sedinta foto si discutia cu Oana, cea care mi-a prezentat acest brand, prin ce se diferentiaza de alte branduri, povestindu-mi din tainele atelierului Skin Novels. Am povestit multe, si spre surpinderea noastra, lucrurile s-au potrivit cum nu se putea mai bine. Eu scriindu-mi in aceasta perioada licenta pe tema aromaterapiei, am prins forte noi si curaj sa adancesc aromaterapia si sa aflu mai multe. Practic, in atelierul lor, uleiurile esentiale si vegetale ocupa loc primordial, atentia fiind indreptata spre client si spre nevoile acestuia, printr-o formulare cat mai buna a produselor.

1soap-7

1soap-12

1soap-20

1soap-26

   Cat despre sedinta foto, si aici, lucrurile s-au sincronizat de minune. Ne-am pus de comun acord ca fotografiile sa beneficieze de lumina naturala si sa ne bucuram de verdele naturii. Tema sedintei foto, precum si a concursului a fost „100% natural”, fiind un element care m-a si atras sa particip la concurs. Fotografiile au fost realizate de Andrea Kiss Photography, iar colaboarea cu ea a avut loc extrem de bine. Se pare ca mi-a intuit preferintele si s-a axat pe fotografia de tip portret, care este si preferata mea de altfel.

 

1soap-29

1soap-30

1soap-31

1soap

1soap-34

1soap-39

  Experienta cu Skin Novels a fost una frumoasa, care mi-a depasit asteptarile. Mi-a readus aminte de inceputurile mele, de motivatia pentru care am ales sa studiez Farmacia. Mi s-a reactivat dorul sa folosesc mai mult produse care au la baza uleiuri vegetale, in locul celor din comert, cu liste lungi si incurcate de ingrediente. Pe voi insa, va incurajez sa participati la astfel de concursuri pentru ca sunt reale. Prietenele mele deja rad cand aud ca am castigat la cate un concurs, spunand ca sunt norocoasa si sa mai particip. Va dau si o veste buna, cei de la Skin Novels au promis noi surpize, asa ca urmariti-le pagina aici pentru a fi la curent cu noutatile.

1soap-45

1soap-50

 

1soap-62

1soap-65

1soap-67

  Fetelor, va multumesc tare mult pentru ca ati facut sederea la Oradea sa fie atat de placuta, si mai ales, multumesc intregii echipe Skin Novels pentru acest premiu atat de consistent. A fost cel mai complex premiu pe care l-am castigat pana acum. Mai presus de toate, m-am bucurat sa cunosc oameni ca voi, preocupati de cei din jurul vostru, si atat de atenti la detalii. Apreciez mult ceea ce se prepara in atelierul vostru si cum decurge tot procesul pana sa ajunga un produs la client. Va doresc sa continuati aceasta calatorie si sa explorati universul aromelor din atelierul vostru, transmitand si generatiilor viitoare darul naturaletii.

1soap-68

1soap-59

1soap-77

   Pe mine ma gasiti si pe pagina de facebook Diana Lazar Blog, iar in perioada urmatoare va voi arata si fotografiile facute la Oradea, prin oras, in timpul pe care l-am avut sa vizitam. Va doresc un weekend frumos!
6 gânduri despre „Cum am castigat o sedinta foto cu Skin Novels

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

