Digital Talks Iasi, un eveniment pentru bloggerii ieseni

 Sambata trecuta, pe 24 iunie, am fost pentru prima data la o intalnire in offline cu bloggerii ieseni, cu ocazia workshopului Digital Talks Iasi, eveniment ce a avut loc la Bellaria. In primul rand vreau sa-i multumesc organizatorului local, Andreea Ignat, prin intermediul careia am ajuns sa particip la acest eveniment, adunand laolalta mai multi bloggeri ieseni. Cel mai important este ca a reusit sa aduca tocmai de la Bucuresti,  ca si speakeri cu experienta, pe Ana Nicolescu , alaturi de Lavinia Pavel. Organizatorul acestui workshop este Parenting PR , avand conceptul Digital Parents Talks.

© 2017 Fotograf Irina Mocanu

  Ana Nicolescu, de la Mamica Urbana, a tinut prima parte a workshop-ului, in care ne-a vorbit despre branding personal, pozitionare, diferentiere si comunicare. Ne-a explicat detaliat ca vizibilitatea noastra ca si bloggeri sta in construirea unei comunitati locale, in implicarea noastra in evenimentele sociale si in intalnirile offline. Ana ne-a explicat cat de important este sa ne facem o prezentare a noastra, care sa ne identifice, sa ajuta brandurile sa gasesaca usor elementele care ne diferentiaza prin stilul de scriere, temele abordate, etc. Un alt lucru pe care l-am retinut este acela ca principiile si valorile sunt obigatoriu de pastrat si ca ne vor ajuta sa fim credibili prin ceea ce spunem si autentici. Cu alte cuvinte, vom scrie despre ceea ce noi credem si numai dupa ce ne-am documentat bine.
  Am fost suprinsa sa aflu ca in lume exista 200 de milioane de bloguri, asa ca, un element esential este sa ma diferentiez de restul prin ceva anume. Si fiecare este diferit, nu avem toti acelasi stil! Sau ca nu conteaza cat de mare este comunitatea mea ca si blogger,  mai relevant fiind engagementul, adica suma tuturor reactiilor obtinute in urma postarilor mele. Acest fapt ma bucura daca stau sa analizez comunitatea mea, care desi nu este de ordinul zecilor de mii, este o comunitate activa, care reactioneaza si vreau in felul acesta sa multumesc enorm cititorilor mei, care ma citesc si ma sustin prin reactii.

© 2017 Fotograf Irina Mocanu

© 2017 Fotograf Irina Mocanu

  In a doua parte a zilei, Lavinia Pavel, ne-a introdus in sfera SEO, ne-a vorbit despre pasii pe care trebuie sa-i urmam in redactarea unui articol, despre obiectivele unui articol, target, cuvinte cheie, analiza. Am aflat multe aspecte noi pentru mine, avand in vedere ca partea de SEO este compatibila cu un domeniu propriu pe care eu inca nu il detin si multe „trucuri” legate de momentul potrivit de a posta pe facebook, de a-mi promova articolul. S-a discutat mult despre cifre si statistici, practic ceea ce ti se cere de la un brand pentru colaborare.  Practic, conteaza cel mai mult engagementul, adica reactiile comunitatii tale raportate la postarea respectiva.

© 2017 Fotograf Irina Mocanu

© 2017 Fotograf Irina Mocanu

   De ce m-a ajutat acest workshopp? Care sunt beneficiile obtinute?
  • in primul rand, am ajuns sa cunosc o parte din bloggerii ieseni, pe care inainte ii vazusem doar din online
  • am avut ocazia sa aflu multe informatii noi de la Ana Nicolescu si Lavinia Pavel, ocazie care nu era deloc de ratat, avand in vedere vasta lor experienta
  • m-am intors cu multe notite, foarte multe as zice(14 pagini de agenda), pe care le voi reciti curand si voi incepe sa le pun in aplicare
  • am invatat ca dincolo de trafic si comunitatea formata, cel mai important aspect este sa-mi mentin principiile si valorile, sa nu mint, sa nu copiez si sa fiu autentica
  • am invatat cateva „trucuri” legate de momentul oportun de a posta pe facebook
  • am aflat ca orice articol necesita documentare inainte de a-l publica si ca trebuie sa aiba un scop, sa satisfaca o nevoie si sa acopere un subiect
  • suntem unici ca si bloggeri si trebuie sa ne unim pentru a fi mai puternici si pentru a ne creea o comunitate locala.

© 2017 Fotograf Irina Mocanu

© 2017 Fotograf Irina Mocanu

© 2017 Fotograf Irina Mocanu

© 2017 Fotograf Irina Mocanu

  Pe langa aceste cunostinte care m-au imbogatit, am plecat de acolo si cu o agenda, data de Centrul Comercial Auchan, pe care sa ne asternem planurile in legatura cu blogul, dar si cu un produs bio, un sapun  de la SKIN NOVELS.

© 2017 Fotograf Irina Mocanu

© 2017 Fotograf Irina Mocanu

  La final, am lasat partea cu fotografiile, fara de care nu va puteam povesti in imagini. Ii multumim celei care s-a ocupat de fotografii, Fotograf Irina Mocanu, care de curand si-a deschis si un studio in Iasi.
 Nu uitati ca pe mine ma gasiti si pe facebook, la pagina Diana Lazar Blog. Ne vedem data viitoare, miercuri, cu un nou articol.

 

 

 

4 gânduri despre „Digital Talks Iasi, un eveniment pentru bloggerii ieseni

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

