Am testat Shiseido Benefiance si apa de parfum „Pleats Please”

   Acum cateva saptamani, postasem pe facebook o fotografie cu un premiu generos, format in principal cu testere de la diverse branduri, in cadrul unui concurs organizat de BeautyBarometer. Am avut bucuria sa primesc si eu o mentiune in cadrul acelui concurs, Ani uimindu-ma si de acesta data prin spontaneitatea de care da dovada. Asadar, am primit material didactic pentru blog si am inceput testarea produselor. Astazi va voi vorbi putin despre doua produse „travel size” pe care le-am strecurat in bagajul de calatorie luat in Italia. Este vorba despre o crema de noapte anti-rid Shiseido si despre o apa de toaleta, Pleats Please.

untitled (404 of 1)

„Pleats Please”, care inseamna „Falduri, te rog!”, este un parfum care-ti transmite emotii, care te cucereste prin esente sofisticate, menite sa puna in valoare feminitatea si eleganta. Denumirea sa, una atipica unui parfum, face referire la materiale cutate, la valuri si amploare, la culorile indraznete si stralucitoare, la combinatia de „roz domnisoresc” si „rosu pasional”. Practic, te duce cu gandul la acea personalitate dubla, la femeia jucausa si tandra, delicata, dar care se transforma in femeia eleganta si pasionala, care atunci cand trece isi lasa amprenta printr-un parfum care nu se uita. Pleats Please isi are originile in traditia japoneza, fiind un parfum ce transmite optimism prin notele sale fructat-florale, cu subtile esente lemnoase.

untitled (402 of 1)

untitled (403 of 1)

  Mie mi-a placut mult acest parfumel, si l-am asociat aromelor proaspete de primavara, care au o nota sofisticata si intriganta la mijloc. Desi este un parfum simplu de purtat, il vad mai ales in asociere cu o rochie roz sau cu niste pantaloni rosii, cu talie inalta si larguti, purtati cu o camasa alba cu valonase. Este un parfum in valuri, sau falduri, dupa cum i se spune, si are acea lejeritate a voalului de matase care simbolizeza delicatetea si feminitatea. Parfumul are in compozitie note dulci extrase din inima merelor si perelor clasice, ce se imbina cu notele proaspete ale bujorilor, continuand apoi dansul esentelor in acorduri intense de patchouli, cedru uscat, vanilie delicioasa si mosc. Are o rezsitenta medie spre mare si il consider extrem de purtabil in sezonul de primavara, chiar si vara, datorita prospetimii si vitalitatii emanate.

untitled (401 of 1)

  Al doilea produs in miniatura, strecurat in portfardul meu pentru calatorie, a fost crema de noapte Shiseido Benefiance WrinklesResist24, la 5 ml. A fost ideala pentru serile in care ma intorceam dupa acele plimbari lungi prin Florenta, obosita fiind, si tot ce-mi doream e sa adorm cu tenul curat, demachiat si hidratat. Este o crema grasa ca si consistenta, densa, dar care nu lasa acea pelicula grasa. Avand tenul relativ uscat, prefer cremele mai „cremoase” daca le pot numi astfel, cele care au o consistenta mai densa asa ca aceasta mi-a placut. Nu pot spune ca dupa cateva aplicari am constatat minuni, insa pot spune ca mi-a oferit acel ten luminos si hidratat. Mi-a ajuns pentru toata saptamana de vacanta si m-am bucurat ca nu a trebuit sa car dupa mine un borcanel de crema la 50 ml ca si-asa era prea plin bagajul de produse cosmetice. :)) Am apreciat designul acestui tub, usor de strecurat in geanta, culorile folosite, precum si senzatia de dupa aplicare. Se simte ca este o crema din „gama de lux”, oferindu-ti o stare de bine si confort pentru ten.

untitled (400 of 1)

untitled (200 of 1)

untitled (201 of 1)

untitled (202 of 1)

untitled (203 of 1)

   In concluzie, mi-au placut cele doua testere, insa nu stiu daca as investi in ele in formatul normal. M-ar tenta parfumul, am vazut ca are un pret moderat, chiar bun pentru rezistenta sa si pentru senzatia ce o ofera cand il porti. L-am vazut pe Aoro la 117 lei in varianta de 50 ml. Ramaneti aproape pentru ca voi continua seria produselor testate si nu uitati, ma gasiti si pe pagina de facebook, Diana Lazar Blog, unde postez aproape zilnic.
5 gânduri despre „Am testat Shiseido Benefiance si apa de parfum „Pleats Please”

Adăugă-le pe ale tale

    1. Multumesc mult pentru incurajari. Premiul este ceva inspirational, de la care pot scrie multe povesti. Mereu cand imi amintesc de punguta cu produse de la tine si vreau sa incerc o crema, masca sau altceva imi amintesc ca mai intai trebuie sa le fotografiez si abia apoi le „savurez”! :))

      Apreciază

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

