Despre plimbarile lungi din Italia

  Recent ma gandeam la cat de ocupati suntem, la cate sarcini avem, incat uitam sa ne bucuram de ceea ce ne inconjoara. Eu ma vad mereu pe fuga, alergand dupa materiale pentru accesorii, ba fac fotografii sau editez, scriu pentru blog, merg in practica la farmacie, toate fiind lucruri care-mi plac enorm si pe care le fac cu pasiune. Insa am observat spiritul care se manifesta din mintea mea, a noastra, in care ne soptim ca „Acum nu am timp sa privesc si sa meditez la frumusetea din natura pentru ca trebuie sa ajung acolo, sa fac ceva, sa bifez inca un lucru de pe lista si tot asa..” Lista nu se va opri niciodata, asa ca mi-am propus sa nu mai refuz frumusetea primaverii pictata in acuarele pastelate.  V-am spus recent ca m-am intors din Italia si acolo chiar am profitat de fiecare zi si ne-am plimbam de dimineata pana seara, 5 zile la rand. Ne-am simtit obositi dupa atat mers pe jos, insa in vancanta daca nu te dor piciorele de la cat ai mers, atunci se spune ca degeaba ai fost. :))  Asa ca m-am simtit impacata stiind ca ma dor picioarele cu folos. Fotografiile de mai jos au fost facute intr-un parc din Sesto Fiorentino, o comuna la distanta de 8 km de Florenta. Se ajunge extrem de rapid cu trenul, cam in  12-15 minute, biletul costa 1,5 euro iar in ce priveste frecventa trenului spre aceasta destinatie, este una extrem de avantajoasa, la cateva minute. In Italia biletele pentru tren se cumpara de la automate, ce sunt situate in gara si se composteaza intotdeauna de catre calator, la un compostor situat pe peron, un bilet fiind valabil timp de 4 ore de la momentul validarii. Am observat ca acolo se circula frecvent cu trenul si este chiar este preferat de catre turisti, fiind rapid si curat.

untitled (15 of 1)

untitled (16 of 1)

untitled (17 of 1)

  Parcul din Sesto Fiorentino este un loc in care poti avea liniste, poti respira parfumul florilor si poti sta pe bancute la soare. Poti admira mini-livada de maslini,  florile de liliac si poti tresari la auzul ciripitului de pasari.  Este de dorit mai ales daca vrei sa te retragi din aglomeratia orasului pentru cateva ore si daca vrei sa petreci timp stand de vorba cu persoanele dragi tie. V-am spus cat de bucuroasa am fost pentru ca am vizitat Florenta exact in perioada de primavara, cand am surprins practic toata splendoarea ei. In fotografii am purtat o rochita inflorata luata de mama mea, care mi-a intuit cu exactitate marimea, si care s-a potrivit cu decorul inverzit si inflorit din natura. Am accesorizat tinuta cu un accesoriu realizat de mine, destul de vizibil, care are si el trei floricele. Accesoriile mele le puteti vedea pe pagina mea, Lovin Couture, unde am o intreaga colectie. Zilele viitoare urmeaza sa postez modele noi de accesorii, dupa cum am anuntat si pe blog, in culori de inghetata! ❤

untitled (11 of 1)

untitled (2 of 1)

untitled (10 of 1)

Facebook: Diana Lazar Blog

Accesoriu: Lovin Couture

 

3 gânduri despre „Despre plimbarile lungi din Italia

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

