Bardini Garden, universul florilor din Florenta

      Astazi continuam cu seria articolelor din Firenze, acesasta fiind cea de-a doua postare. Pe prima o gasiti aici, in caz ca nu ati apucat sa cititi. Sa incep cu inceputul unei povesti, pentru ca astazi este despre o poveste. Acum un an, am zarit pe facebook-ul unei prietene de familie, o fotografie din renumita gradina Bardini din Firenze, in care erau surprinse aceste flori de sezon cu o parte din cupola formata din flori mov si roz. Instant, s-a activat o rotita si mi-am zis(acum un an, nu uitati) ca vreau si eu cateva fotografii la locul cu pricina. Intre timp, m-am descurajat si am incercat sa uit de idee pentru ca nu stiam daca peste un an vom vizita iarasi orasul Firenze si chiar daca da, nu stiam perioada, ori florile respective le prinzi inflorite doar intr-o anumita perioada si pentru un timp scurt. Bineinteles ca nu m-am lasat pana nu mi-am format o intreaga poveste in spate si am inceput de prin iarna sa concep un decor special pentru aceasta gradina superba, desi nu aveam nici biletele luate. Asa ca mi-am creeat o coronita florala, cu frunze de iedera si decorata cu floricele lucrate din material textil in nuante de roz pal, crem si lila.

untitled (17 of 1)

   Intre timp am luat biletele pentru perioada 1-6 aprilie , cam cu o luna inainte asa ca puteam continua proiectul inceput. :)) Am cusut manual o fusta din tulle, roz pudrat, lunga, cu o usoara „trena” sau mai bine zis, alungire de material. Am lucrat si cateva floricele in aceleasi nuante cu decorul din mintea mea si le-am aplicat pe fusta. Cum imi facusem haine de „zana” am zis ca s-ar potrivi si un buchet,  asa ca am incropit unul cu resturile de materiale si lucrurile de la proiectele anterioare. Uitasem sa mentionez ca initial nu stiam cum se numeste locul unde era realizata poza de care v-am spus la inceput, deci am inceput sa fac cercetari ample sa aflu unde sunt aceste flori pana am aflat.

 

untitled (7 of 1)

untitled (9 of 1)

untitled (13 of 1)

untitled (16 of 1)

  Daca mi-a fost rusine sa ies asa pe strada, in Florenta? Ohh, nu! :))) Cine ma cunoaste stie ca imi place sa ies din banal si sa imi permit sa fiu ceva mai atipica. Mai ales ca era vorba despre o gradina atat de frumoasa, si nu puteam poza intr-un decor de poveste purtand blugi si tricou. Mi-am dorit mult sa realizez o sedinta foto in care sa-mi concep singura decorul, machiajul si restul detaliilor. Din acest motiv, va imaginati ca jumatate din bagajul de cala a fost ocpat de fuste ample, tulle, coronite multe, farduri si cosmetice din plin, sa fie in caz de nevoie, plus tocuri si alte decoratiuni. Si vremea a fost una extrem de prietenoasa, iar soarele ne-a incalzit. A fost o adevarata placere sa exploram Gradina Bardini si sa o prindem fix in mijlocul primaverii. Chiar am fost biencuvantati sa putem pasi in acel loc, sa admiram natura in apogeul sau si sa ne incantam ochii cu o priveliste atat de frumoasa. Gradina se poate vizita in cadrul Palatului Pitti, insa mai multe detalii tehnice voi da intr-un articol viitor, unde voi detalia acest aspect legat de cele doua intrari. Astazi insa am vrut sa vorbim doar despre primavara, despre frumusetea florilor si despre natura. Sincer, m-am scaldat efectiv in toata frumusetea piesajului si credeti-ma ca din tot ce am vizitat, cel mai mult am ramas impresionata de Gradina Bardini. Daca imi dai la vedere flori pastelate si pomi infloriti, sunt extrem de fericita si nu-mi mai trebuie decat obiectul fotografierii ca in rest ma pierd acolo pentru cateva ore. :))

untitled (14 of 1)

untitled (12 of 1)

untitled (19 of 1)

untitled (15 of 1)

untitled (20 of 1)

untitled (21 of 1)

  Sper ca v-am bucurat macar putin si pe voi cu imaginile dintr-o gradina rupta parca dintr-un basm si ca v-ati incalzit sufletul admirand ceea ce numai Creatorul poate creea. Sa aveti o saptamana frumoasa si sa ne bucuram ca a revenit vremea frumoasa! 🙂
  Coronita si decor: Lovin Couture
  Facebook:    Diana Lazar Blog

 

 

 

2 gânduri despre „Bardini Garden, universul florilor din Florenta

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

