Produse noi de primavara de la Bottega Verde

    Luna aprilie se incheie cu o noua comanda de produse de la Bottega Verde. Aveam pe lista trecute deja cateva necesitati asa ca am luat ceea ce-mi lipsea din casa sau ce se terminase. Pana in prezent nu a fost nici macar un produs de la acest brand care sa ma dezamageasca sau care sa nu mi se potriveasca. Am capatat si obiceiul ca inainte sa plasez o comanda sa citesc cu atentie descrierea ampla a produselor, eventual sa caut si review-uri ca dupa ce primesc produsele sa ma bucur de ele. Am ales sa comand un gel de curatare pentru fata, un gel de dus pentru sotul meu si o lotiune pentru protectie solara. Am ales si un magnet in schimbul sumei de 5 lei, ca si donatie. Erau mai multe variante de magneti pentru frigider, insa eu l-am ales pe acesta cu motive de primavara. Ca de obicei, comanda  afost onorata si cu un cadou, un sapun pentru maini cu violete, pe care l-am mai avut si de care sunt foarte multumita. Nu stiu daca v-am spus, dar eu sunt mai „traditionala” in ce priveste sapunul si prefer varianta sapunului solid in loc de cel lichid asa ca fiecare sapun din plante de la Bottega este folosit si apreciat de mine.

untitled (15 of 1)

untitled (14 of 1)

 1. Primul produs ales a fost o necesitate, gelul de curatare pentru fata, intrucat gelul vechi se terminase. Obisnuiesc ca dupa demachiere, indiferent daca folosesc apa micelara sau crema demachianta, sa clatesc si sa ma spal cu un gel de curatare non-agresiv. Am vrut sa incerc ceva nou si am ales demachiantul de fata cu ulei de macese(click pe cuvintele colorate pentru a vedea produsul direct pe site). Se foloseste dupa umezirea fetei in prealabil, formandu-se o spuma usoara si se clateste la final. Il folosesc de cateva zile si-mi place mult pentru ca raspunde nevoilor tenului meu mai uscat. Il simt usor, bland cu tenul, nu usuca pielea si are un parfum foarte delicat de macese. Il resimt hidratant, ceea ce rar gasesc la un gel de curatare, iar dupa spalare nici macar nu simt pielea stransa incat sa fug la cutiuta de crema. Presimt ca-l voi recumpara si ca va deveni favoritul meu pe o perioada lunga de timp.

untitled (13 of 1)

 2. Daca primul produs ales a fost o necesitate, al doilea a fost o urgenta si va explic si de ce. Manifest o alergie pe piele odata cu instalarea caldurii, in special primavara pana sa ma bronzez. Sunt mai sensibila si atunci cand ma plimb afara mai mult timp fara sa folosesc protectie solara, imi apar pe maini niste vezicule mici care prezinta si mancarime. Tratament nu prea exista, insa stiu ca pot preveni cu o crema cu factor de protectie ridicat. Cum la noi a fost cam frig si nici la plimbari lungi nu am fost prin soare, nu am avut probleme. Insa, in scurta vacanta din Italia, m-am pricopsit cu alergia mea, dat fiind faptul ca 5 zile la rand am strabatut in lung si in lat orasul Firenze sub razele soarelui la peste 20 de grade. Din acest motiv m-am aprovizionat de la Bottega Verde cu laptele anti-imbatranire, cu ulei din nuci braziliene si fructul pasiunii, ce prezinta SPF30. Pe langa efectul protector, are si actiune hidratanta datorita uleiului de nuci braziliene, emolient si catifeleaza, intrand repede in piele. Are un miros dulce-fructat usor si natural. Cu siguranta va fi strecurata in poseta toata vara aceasta crema pentru a-mi proteja mainile de actiunea nociva a radiatiilor UV.

untitled (16 of 1)

3. Ultimul produs l-am luat pentru sotul meu, un gel de dus cu minerale la 200 ml. De cand tot am zis sa iau ceva si pentru el, insa de fiecare data mi se termina cate un produs sau imi venea cate o pofta de creme sau parfumuri pentru mine. :)) Despre gelul de dus nu prea am ce va povesti intrucat barbatii nu prea au obiceiul sa faca review-uri detaliate ale produselor. A spus ca este ok, ceea ce este de bine, insa mai multe detalii nu am scos de la el.

untitled (12 of 1)

  Multumesc pentru ca m-ati citit si de acesta data si ne revedem in weekend cu articol nou. Ma gasiti si pe facebook, pe pagina Diana Lazar Blog.
Un gând despre „Produse noi de primavara de la Bottega Verde

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

