Piazzale Michelangelo, locul de unde poti admira orasul Firenze

   Recent ne-am intors din calatoria noastra de cateva zile, intr-un oras superb, in Firenze. Am fost in vizita la mama, asa ca in legatura cu cazarile nu va pot ajuta cu informatii. Am luat avionul pana la Bologna, iar de acolo se poate ajunge la Firenze S.M.(Firenze Santa Maria Novella), in gara, cu autocar direct din aeroport, care costa 25 euro, biletul. Din Bologna se poate lua si autobuz de la aeroport spre gara, care vine destul de des(biletul a fost in jur de 6 euro), iar din gara se poate ajunge cu trenul pana la Firenze Santa Maria Novella(biletul de tren este aproxinmativ 8-9 euro), varianta cu trenul fiind de altfel si mai ieftina comparativ cu autocarul. Depinde mult insa de ora la care aterizati si de variantele posibile din acel interval orar. Nu o sa va incarc memoria cu multe detalii organizatorice, insa am vrut sa le precizez pentru ca pot fi cuiva de folos. Tare placut este sentimentul cand ajungi acolo informat cat de cat si stii incotro trebuie sa te indrepti. Calatoria noastra a fost una extrem de placuta si relaxanta, dar si plina de fotografii, motiv pentru care am decis sa impart postarile cam in 5-6 articole, in care sa va arat locurile vizitate, diferite atractii turistice si puncte de interes. Noi am ajuns in Firenze, pe 1 aprilie, sambata seara asa ca prima zi de explorare a fost duminica.

untitled (19 of 1)

   Am uitat sa va spun ca nu am fost pentru prima data in Firenze, am fost si anul trecut cu fratele meu, dar in luna februarie. Anul acesta mi-am invatat lectia si am evitat sa merg iarna, pledand pentru orasul Firenze renascut printre florile primaverii calduroase, ce parfumeaza orice strada. Recomand din toata inima luna aprilie pentru astfel de calatorii, chiar am prins vreme buna, 20 de grade si chiar pana la 25 de grade. Am surpins primavara in toata frumusetea ei vibranta si in culorile ei pastelate de roz si lila.

untitled (1 of 1)

     Am vizitat pentru inceput Gradina Trandafirilor(Giardino Delle Rose), unde se poate intra fara plata, pe care o vazusem deja si anul trecut in februarie. Stiam ca acum imi va fura privirile datorita anotimpului de primavara si asa a fost. De cum am intrat am fost cucerita de peisajul verde, de florile parfumate care erau peste tot dar si de asezarea gradinii. De cum am intrat m-am uitat dupa acei pomi care au niste flori mov-lila, a caror denumire nu o stiu nici acum. :)) Vazusem peste tot in poze florile mov si le cautam cu mare interes. Apoi am fost surprinsa sa vad bujorii mari si roz, care erau gata sa imparta si cu mine din mireasma lor.  Ca si tinuta, am ales sa port o rochie mai veche, care a fost usor modificata, roz pal, pe care am accesorizat-o cu o coronita realizata de mine. Coronita o puteti vedea si pe pagina mea, Lovin Couture, impreuna cu alte modele. Am avut surpriza sa fiu oprita pe strada de o italianca, ce-mi admirase coronita, intrebandu-ma de unde este.

untitled (3 of 1)

untitled (7 of 1)

untitled (20 of 1)

untitled (5 of 1)

untitled (24 of 1)

untitled (25 of 1)

   Tot duminica ne-am delectat privirile si cu panorama orasului Firenze, de la inaltime. Langa Gradina Trandafirilor se afla si Piazzale Michelangelo, de unde poti admira tot orasul. Ca si anul trecut, si acum era plin locul de turisti care mai de care incercand sa se fotografieze pe fundalul Florentei, asa ca m-am „supus” si eu acestei reguli. Din acest loc se poate cobori pe niste scari si se ajunge direct in gradina de care v-am povestit mai sus. Peisajul este superb, atat de falnic incat nu poti surpinde in fotografii tot ce vezi cu ochii. Este ceva relaxant sa vezi maretia orasului, imbinata cu elemente ale naturii, precum apa, natura verde si florile.

untitled (15 of 1)

untitled (12 of 1)

untitled (22 of 1)

untitled (21 of 1)

untitled (16 of 1)

   Ne vedem cat de curand pe blog sic u alte postari din Florenta. Pana atunci sa aveti o saptamana frumoasa! Ma gasiti si pe pagina de facebook, Diana Lazar Blog, unde postez aproape zilnic.

 

3 gânduri despre „Piazzale Michelangelo, locul de unde poti admira orasul Firenze

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

