Cum am ajuns sa fac accesorii pentru mirese si despre Pastels Blooming

   Va povesteam acum ceva timp despre pasiunea mea pentru handmade, pentru arta si tot ce tine de lucrul manual in general. Inca de cand eram un copil, se nastea in mine dorinta sa creez ceva cu mainile mele, imi placea sa mesteresc, sa bat cuie, sa construiesc, sa cos haine la papusi si sa pictez. Pictam ore in sir si atat de mult imi placea incat numai ceasul din noapte ma mai oprea. Cu timpul insa, programul incarcat din facultate nu mi-a mai permis sa ma dezvolt deloc pe plan artistic din pacate, observand ca in cadrul facultatilor se promoveaza teoria si cam atat. Cu cat ai o capacitate mai mare de a reproduce fidel informatiile, cu atat esti mai apreciat. Spun asta pentru ca noi, ca si fiinte umane avem nevoie sa ne dezoltam si artistic, sa comunicam, sa lucram, sa facem lucruri diverse si sa ne dezvoltam si abilitati. Anul trecut insa a fost pentru mine un an benefic, in care am redescoperit pasiunea pentru handmade si am descoperit laturi noi din mine. Fiindca am avut nunta anul trecut si mi-am dorit un decor de poveste, ceva creat de mine dupa zeci de ore de documentare si inspiratie plus munca inzecita, am pus in practica un vis mai vechi. Am acceptat si chiar mi-am propus rolul de „designer” propriu, de  a gandi si proiecta ceva frumos, de calitate si cat mai pe gustul meu. Asadar, am inceput cu teama sa cos pernuta pentru verighete, mi-am facut un mic decor pentru „Save the date”, am facut buchete de flori, un leagan pentru nunta si altele. Tot ce am lucrat pentru nunta puteti vedea in acest articol, in care am detaliat fiecare aspect si am pus fotografii.

untitled (83 of 1)

    Acum, dupa jumatate de an de la nunta, am constatat ca inca fac „cercetari si sapaturi” in domeniul nuntilor, ca salvez fotografii care ma inspira cu decoratiuni, accesorii, coafuri si altele. Am foldere pline de fotografii pe categorii si subcategorii si ma trezesc deseori cu imagini de nunta, in special pe partea de decor, ce intra la categoria sedintelor foto. Recunosc, am o slabiciune pentru fotografii si gandesc o sedinta foto profesionala(ma refer la cele ce implica un fotograf) cu multe luni de zile inainte, incat sa imi asigur un decor cat mai inspirat. Lucrez mult cu imaginatia pana gasesc forma finala, uneori chiar si jumatate de an. Mai nou, dupa tot ce am facut pentru nunta, mi-a „fulgerat” ideea ca vreau sa fac accesorii pentru par, coronite si tot felul de podoabe. Am cochetat cu aceasta idee inclusiv inainte de nunta cand ma gandeam sa imi lucrez singura si accesoriul pentru par, insa din lipsa de timp am abandonat ideea si am apelat la o persoana cu experienta in domeniu. Acum insa, mi-am dat seama de anumite aspecte pe care le abordasem gresit, de ce nu-mi iesea si am zis ca este moemntul potrivit sa „impletesc” o coronita de flori. In plus, mi-am dorit dintotdeauna sa lucrez la designul unui produs, sa construiesc ceva pe temelia proprie, sa ma folosesc de culorile preferate si astfel sa creez o colectie de accesorii care sa ma reprezinte.

untitled (86 of 1)

   Astfel, s-a nascut colectia „Pastels Blooming”, cu inspiratie din culorile pastelate de primavara, care se zaresc in pomii infloriti, in florile din gradinile parfumate si in parul domnitelor. Am lucrat 6 accesorii inflorate, mizand pe margelute albe, roz pal, crem, care s-au impletit armonios cu florile lucrate manual din voal de matase sau alte materiale fluide. Au fost cusute individual si asezate ca intr-o gradina cu flori, incercand pe cat posibil sa va inspir si voua din frumusetea florilor. Fiecare accesoriu are o poveste in spate pe care o stiu din scoarta in scoarta si va spun sincer, ca am pus multa pasiune in fiecare ora de lucru. Uneori ma prind orele tarzii din seara lucrand la accesorii si cu greu ma desprind de ac si ata, de sarma si flori. Daca ar fi dupa mine, as lucra accesorii in fiecare zi. Dar cum timpul si ocupatia actuala nu imi permit, lucrul manual va ramane ca o pasiune, pe care mi-o dezvolt in paralel.  Mai jos va las cateva fotografii ce contin detalii din colectia „Pastels Blooming”, doar cateva, cat sa va starnesc curiozitatea sa dati fuga pe pagina mea, Lovin Couture, unde puteti vedea in detaliu fiecare accesoriu, plus alte decoratiuni.
untitled (81 of 1)

untitled (7 of 1)

untitled (5 of 1)

untitled (10 of 1)

untitled (4 of 1)

untitled (14 of 1)

untitled (27 of 1)

untitled (20 of 1)

untitled (23 of 1)

   Aceste accesorii sunt disponibile spre vanzare, insa puteti opta si pentru alte accesorii, personalizate, in functie de dorintele voastre. Pot realiza pe comanda in ce culori doriti, cu floricele sau fara, cu sarma modelatoare aurie, argintie sau cupru. Pentru mai multe detalii si fotografii, va astept pe pagina Lovin Couture, unde puteti vedea mai detaliat aceasta colectie, iar daca aveti intrebari va stau la dispozitie. Astept mesajele si sugestiile voastre si va multumesc pentru ca v-ati orit din activitatile voastre sa ma cititi si de aceasta data! Sa aveti o saptamana infloritoare, parfumata si calduroasa. Revin in cursul saptamanii cu un nou articol si in curand va voi arata accesoriile Lovin Couture mai detaliat. ❤
3 gânduri despre „Cum am ajuns sa fac accesorii pentru mirese si despre Pastels Blooming

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

