Trésor La Nuit, parfumul care emana mister si romantism

63
      Pentru ca afara ploua si este vreme de stat in casa, am zis sa va povestesc despre un parfum dulce, pe placul meu. Mentionez inca de la inceput ca nu este parfumul original, Tresor La nuit, si ca este o replica fidela, parfum achizitionat din Grecia, despre care am specificat si in aceasta postare. Mi-a atras atentia ca in Grecia existau replici dupa parfumurile celebre, Tresor La Nuit fiind cam singurul care mi-a atras atentia.. Stiu ca l-am testat in Douglas acum ceva vreme si mi-a ramas gandul al el, atrasa fiind de parfumul misterios si dulce in acelasi timp, dar si de designul sticlei, intr-o forma mai atipica, cu un detaliu semnificativ, floarea atasata de sticla. Trandafirul reprezinta simbolul Lancome, ce transmite o poveste de iubire din inima parfumurilor Tresor. V-am povestit mai demult acest aspect, ca un parfum sa-mi starneasca interesul trebuie in primul rand sa-mi placa designul, si apoi il testez si olfactiv. A fost un parfum memorabil pentru mine, mi-a placut inca de cand l-am mirosit in parfumerie, insa nu am fost dispusa sa dau atatia bani. Din acest motiv, cand l-am vazut in Grecia, l-am achizitionat imediat, stiind de la bun inceput ca este o replica. Interesant este ca ei detineau doua tipuri de replici, o varianta la 2 euro, si inca o varianta la 15 euro. Le-am achizitionat din curiozitate pe amandoua, insa asa cum ma asteptam, replica la 2 euro nu avea nici o treaba cu parfumul original, nici sticla, nici mirosul, era doar alcool si ceva aroma slaba. In schimb, parfumul la 15 euro a reprodus fidel caracteristicile celebrului Tresor La Nuit, fiind aproape identic(spun aproape pentru ca sunt convinsa ca exista si diferente, insa nu sesizabile). Imi place faptul ca si designul este reprodus cat mai fidel, pastrandu-i-se farmecul dat de simbolul Lancome, care-i da o nota de feminitate aparte. Ca si miros, este identic, iar rezistenta as spune ca este una medie, de care sunt multumita.
64
62
    Ca si descriere a parfumului, Tresor reprezinta parfumul dragostei eterne, simbolizata prin trandafirul atasat. „La Nuit Tresor L’Eau captiveaza printr-o expresie olfactiva senzuala, in armonie completa cu pielea. O mangaiere delicioasa a tonurilor de tonka, zmeura si piper roz, unde trandafirul radiaza cu atingeri rafinate.” Ah, ce descriere frumoasa. Mie imi place sa-l folosesc in zilele mai speciale, mai exact atunci cand port fuste sau rochii, cand imi las parul ondulat sa cada pe umeri, fie cand afara sunt nori si vreau sa contrastez puternic cu o aroma mai tare. Mirosul este dulce-floral, destul de puternic insa purtabil. Nu este greu, nici batranesc sau banal. Il asociez mai degraba cu tineretea, cu o persoana vesela si jucausa, romantica si eleganta in acelasi timp. Desi numele lui ii acorda atribute pentru a fi purtat mai degraba seara, se poate purta lejer si in timpul zilei, cu conditia sa nu fie cald afara, ci mai degraba se aseaza bine in sezonul mai rece.  Daca aveti planificata o excursie prin Grecia, va recomand sa va opriti si pe la aceste parfumuri si sa le incercati, eu zic ca isi merita aprecierile.
61
65
66
  Sa aveti un weekend de poveste, parfumat cu miresme dulci. Va astept si pe pagina mea de facebook, Diana Lazar Blog, unde puteti vedea ce mai postez.  🙂
2 gânduri despre „Trésor La Nuit, parfumul care emana mister si romantism

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

