La multi ani, femei frumoase!

   La multi ani, femei frumoase! Sper ca ziua de ieri v-a adus bucurie in suflet si ca ati avut ceva mai mult timp pentru voi, pentru ca fiecare dintre noi a fost rasfatata, indulcita cu bombonele, ciocolata si multe flori parfumate. Desi am vrut sa scriu ieri aceste randuri, nu am reusit pentru ca am fost mai mult pe drumuri cu diverse treburi de rezolvat. Asa ca mi-am luat putin timp sa va scriu acum, in linistea diminetii, in timp ce imi beau cafeaua obisnuita, amaruie, dar  indulcita cu ciocolata de pe birou. Va scriu voua astazi, femeilor, care nu conteniti sa imi lasati gandurile voastre bune pe blog. Va multumesc pentru toata sustinerea voastra si va urez o primavara care sa va aduca schimbarile in bine pe care le doriti, sanatate si iubire necontenita.Va doresc ca incepand cu aceasta primavara sa deveniti precum cea mai frumoasa floare pe care ati primit-o sau admirat-o, catifelata si fina, dulce si delicata, plapanda, dar vie, gingasa si parfumata. Sa raspanditi acel parfum placut dupa care multi tanjesc dar nu il au, sa aveti acel izvor infinit de daruire si dragoste pentru cei dragi. Voi, femeilor, sunteti adevarate eroine si va admir pentru curajul vostru de a renunta la voi, la timpul vostru si la toate capriciile feminine pentru a va creste cu devotament si pasiune copiii sau nepotii. Nu pot sa nu ma gandesc la eroina mea, mama mea draga, care s-a sacrificat de fiecare data pentru a-mi oferi mie pana si ultimul ban pentru facultate, cazare si alte nevoi. Stiu ca ea a renuntat la a-si cumpara creme, haine si prajituri pentru a-mi oferi mie tot ce avea si pentru a-mi fi mie bine. Vreau sa-i multumesc pentru tot timpul daruit mie si fratelui meu, pentru credinciosia ei de mama si pentru felul in care ne-a crescut, implementandu-ne valorile spirituale si morale. Ce poate fi mai pretios decat sa ai o asa mama, de care esti mandra? Mama este fiinta care-mi da putere sa trec mai departe cand sunt in situatii neplacute, care stie sa incurajeze si sa-mi ofere chiar si atunci cand nu are. Ea se da pe sine insasi pentru tine de fiecare data si niciodata nu alege in folosul ei, ci in al tau.
   P.S:  Abia astept sa o vad pe mama asa ca in luna aprilie urmeaza sa fac o calatorie pana la ea. Tare dor imi este sa beau cafeaua de dimineata cu ea, sa stam de vorba ca doua prietene si sa ne plimbam prin magazine impreuna.
fb-sabin-si-diana-278
fb-sabin-si-diana-428
fb Sabin si Diana-846
  Ma gasiti si pe facebook, la pagina Diana Lazar Blog, daca doriti sa fiti la curent cu toate postarile mele.
2 gânduri despre „La multi ani, femei frumoase!

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

