Castiga o pernuta pentru verighete realizata de mine

     Zilele trecute v-am povestit despre pasiunea mea pentru handmade, care s-a tot intensificat odata cu trecerea timpului pentru ca si ideile sunt mai multe si pe parcurs imbunatatite. Daca pentru nunta mea eram oarecum dezorientata in ce priveste lucrul manual si nu prea stiam de unde sa incep si ce trebuie sa fac, acum am prins curaj sa experimentez mai multe. Va multumesc in primul rand pentru toate aprecierile voastre, pentru ca m-ati incurajat sa-mi dezvolt pasiunea pentru accesorii si obiecte decorative. As vrea sa va rasplatesc cumva si pe voi, motiv pentru care m-am pus pe cusut o pernuta pentru verighete in nuante de roz si ivory, pe care o voi darui uneia dintre voi. Principala conditie pentru a participa este sa fii viitoare mireasa(in anul 2017 sau 2018). Sper sa fie pe placul vostru pernuta si cea care o va primi sa se bucure si sa-i foloseasca la nunta, pentru a-si completa restul accesoriilor decorative. Am pus suflet in realizarea ei, si am facut-o exact asa cum mi-ar placea mie sa fie, cat mai frumoasa, romantica, fina, delicata si foarte importanat, calitativa. Stiu si eu cam ce se gaseste prin majoritatea magazinelor fizice dedicate articolelor pentru nunti, si nu are rost sa mai comentez ce materiale sunt folosite, culorile sau cusatura. Conditiile de participare le gasiti pe pagina mea de facebook Diana Lazar Blog, iar participarea la concurs se face exclusiv pe pagina de facebook inserata anterior.  Sper sa va placa ceea ce am mesterit si va las mai jos fotografiile.

untitled-19-of-1

untitled-18-of-1

untitled-16-of-1

untitled-17-of-1

untitled-14-of-1

   Pentru cele care nu doriti sa participati la concurs si vreti o  astfel de pernuta, va stau la dispozitie prin luarea de comenzi. Ma puteti contacta pe facebook, in mesaj privat, la pagina Diana Lazar Blog. Pot lucra pernute pe culoarea dorita, modele variate, in functie de ce va doriti.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

