Rochia verde de nunta

   Cred ca am am aproape doua saptamani de cand tot aman sa scriu pe blog. Mi s-a aglomerat programul in ultima vreme, iar seara nu mai ajung sa scriu de oboseala. Am si cateva vesti bune, in perioada ce urmeaza vreau sa investesc mai mult in partea de fotografii pe blog si chiar planuiesc o sedinta foto mai deosebita, cu un decor aparte si sper sa reusesc sa pun in aplicare ideile mele. Sunt entuziasmata si pentru prima comanda luata de un leagan floral, identic cu cel pe care l-am avut la nunta, la sedinta foto. Ma simt minunat in lumea materialelor multe si colarate, fie in pasteluri, fie in culori mai tari. Imi place mult sa creez lucruri frumoase, unice, in care sa-mi imprim stilul si prin care sa scriu povesti frumoase. In martie voi lansa si un concurs pentru viitoarele mirese, in care voi darui uneia dintre voi o pernuta de verighete realizata manual de mine. Sambata  am inceput si sezonul nuntilor de anul acesta, si m-am bucurat enorm la nunta unei prietene. Si pentru ca am facut si cateva poze, va voi arata mai jos si tinuta purtata de mine la eveniment, o rochie verde-turcoaz, lunga, tip sirena. In general, prefer rochiile vaporoase, cu valonase, care sa curga lejer sau care sunt mai ample, cu volum, si cred ca este prima data cand port o rochie de genul acesta, sirena.

untitled-5-of-1

5

untitled-4-of-1

Va doresc o saptamana frumoasa si nu uitati ca ma gasiti si pe facebook, pe pagina Diana Lazar Blog.

 

 

 

 

8 gânduri despre „Rochia verde de nunta

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

