Rochia de mireasa Donna Alba

   Acum un an am intrat in magazinul cu rochii de mireasa, Donna Alba, cautandu-mi rochia pentru nunta mea. Mi-a atras atentia o rochie noua, din colectia 2016, ce urma sa se lanseze curand si proband-o, mi-a ramas intiparinta in memorie. Stiam ca nu imi doresc o rochie pe corp, atat de fluida, insa mi-a placut mult textura dantelei, care era una groasa, decorata cu flori, pe ansamblu o rochie usoara ca un fulg si foarte comoda. Am ajuns sa prezint rochia apoi la un eveniment in cadrul unui local, unde erau invitate toate viitoarele mirese din anul 2016, alaturi de partenerul lor. Nu pot decat sa ma bucur ca am avut onoarea sa imbrac si sa prezint aceasta rochie din colectia lor noua. M-a impresionat cat de usoara poate fi aceasta rochie de mireasa si atat de usor de purtat si totusi cu multa eleganta si gratie. Am admirat dantela folosita, pe alocuri cu detalii brodate in flori, la spate avand si o trena relativ scurta si foarte practica si comoda.

dsc_4329

    Mentionez ca in cadrul atelierului se fac nu numai rochii de mireasa, ci si rochii de zi, rochii de ocazii, pe comanda si in functie de preferintele voastre. Puteti lua legatura cu cei de la Donna Alba, pe pagina de facebook, aici sau  accesand acest link. Va las mai jos fotografiile din cadrul evenimentului.

dsc_3938

dsc_3950

dsc_3952

dsc_3955

dsc_3959

dsc_4016

nunta8

nunta7

dsc_4569

dsc_4571

     Va astept si pe pagina mea de facebook, Diana Lazar Blog, daca vreti sa fiti la curent cu articolele pe care le scriu in tema nuntii, dar si despre alte subiecte feminine. Tot pe facebook, am lansat si un concurs, asa ca va astept sa participati. Va doresc o saptamana insorita! 🙂

5 gânduri despre „Rochia de mireasa Donna Alba

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

