De ce imi plac produsele Kiko Milano

   9

   Acum aproape un an, plimbandu-ma prin Italia, am zarit un magazin de produse cosmetice de care nu auzisem pana atunci, Kiko Milano. Reducerile mari afisate la vitrina in mod seducator m-au facut sa dau iama si sa vad ce se petrece acolo. De fel sunt chibzuita cand cumpar cosmetice si nu am niciodata atat de multe produse incat sa uit de existenta lor, sau si mai rau, sa ma trezesc aruncand la gunoi produse uitate si expirate. Incerc sa imi cumpar pe nevoi si pandesc reducerile de la firmele care ofera produse calitative, insa la preturi decente, motiv pentru care va povestesc si voua, pentru a va da idei cum sa aveti in dotare strictul necesar de produse, dar sa economisiti si bani in acelasi timp. Sa revin acum la magazinul Kiko, unde am intrat, am inspectat reducerile(care btw, chiar erau reduceri, cam de 50% la o gama variata de produse), insa am luat doar 3 farduri mono, la pret redus fiecare, unul costand in jur de 1,5 euro. M-a surprins calitatea lor si finetea, aspectul usor satinat care se obtine dupa aplicare si mai ales pigmentatia.

16

    Recent, mi-am amintit de Kiko, si am intrat putin pe site-ul lor banuind ca este o perioada de reduceri masive, si am derulat sectiunea de reduceri intre 50-70%. Din pacate la noi in tara nu se comercializeaza aceste produse, putand fi comandate doar online, venind din Italia, insa costa si transportul in jur de 10 euro din ce am auzit. Cum eu fug mereu de a plati tranportul, caut varianta mai convenabila asa ca am rugat-o pe mama sa imi ia cateva produse direct din magazin. Am stat cred ca in jur de o ora la telefon sa stabilim concordanta reducerilor din magazinul fizic cu cele online, nuantele, insa s-a meritat din plin. :)) Mi-am luat un blush superb, pe care-l admirasem acum ceva timp pe un blog, Double Colour, in nuanta Harmonious Bisque pe care l-am prins la jumatate din pretul lui initial. Pe langa faptul ca nuanta blush-uului este una care ma prinde, acea nuanta de nude-pamantiu fin, se prezinta si intr-o cutie rosie, eleganta. Pigmentatia este una medie, chiar fina as spune si reprezinta un plus pentru mine, care ma feresc de blush-urile puternic pigmentate.

10

8

7

   Urmatorul produs ales a fost un ruj cremos si hidratant, Enigma Lipstick, nuanta 02. Imi place mult nuanta, este un maroniu, nici sters, dar nici inchis, cu o usoara tenta de caramiziu. Am mai luat si un lipgloss roz care a costat doar 1,5 euro, redus din 5 euro.

2

11

14

   Si am lasat pentru partea de final, achizitia „the best”, ceva neplanificat pe lista de cumparaturi, si anume un kit profesional pentru sprancene, Hi-Brow Expert Eyebrow Kit, in nuanta 03(Deep Brunete), care a avut o reducere de 70%(da, chiar 70%), adica a costat doar 4,4 euro, redus din 15 euro. Mi se pare investitia cea mai buna din punct de vedere al calitatii, si sa nu mai zic de pret, adica 20 lei pentru un kit de sprancene, care contine ceara, 2 nuante de maro(deschis si inchis, ce pot fi combinate) plus 2 nuante de iluminator. Vine intr-o cutie de carton, prevazuta cu sistem de inchidere cu magnet, cu sabloane pentru sprancene(eu nu le folosesc pentru ca merg pe linia lor naturala) si o pensula in unghi care faciliteaza aplicarea produsului. Imi place foarte mult pigmentatia, lasa un aspect natural, nu se scutura, nu este prafos si sta bine la locul lui. Eu sar de regula peste etapa cu ceara, folosesc direct partea de culoare si mi se pare ca isi face foarte bine treaba.

17

5

6

   Ma declar foarte multumita de produsele achizitionate, de calitatea lor si mai ales de pretul lor avantajos. Va las si voua link-ul cu toate produsele in sectiunea Sale in caz ca doriti sa va luati si voi, sau daca aveti rude prin Italia, este preferabil sa apelati la ele sa va cumpere produsele ca sa scutiti plata transportului.

 Reducerile sunt disponibile aici.

   Va doresc un week-end frumos si sa lucrati cu drag la ceea ce aveti de facut! Eu sunt tot in sesiune, insa spre deosebire de anii trecuti, unde eram inactiva pe blog pe toata perioada examenelor, mi-am propus ca dupa fiecare examen sa ma „rasplatesc” scriind un articol pe blog astfel incat sa va las cu noi idei, care sper sa va ajute. Ma puteti urmari si pe pagina de facebook, Diana Lazar Blog, unde ma puteti sustine cu like la pagina daca doriti sa-mi urmariti postarile. Va multumesc pentru ca v-ati oprit cateva minute din activitatile voastre pentru a ma citi! ❤

 

 

17 gânduri despre „De ce imi plac produsele Kiko Milano

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

