Cum sa-ti albesti dintii inainte de nunta

fb-sabin-si-diana-1033    Fete dragi si viitoare mirese, stiu ca multe dintre voi urmeaza sa aveti nunta anul acesta, asa ca m-am gandit sa impartasesc cu voi experienta mea cu benzile de albire Bright White. Poate ca v-ati facut deja programarea la make-up, ati stabilit coafura, insa nu uitati de accesorizarea zambetului vostru prin cateva nuante mai deschise. Daca si voi va confruntati cu problema dintilor patati, fie ca sunteti impatimite ale cafelei, ca si mine, fie ca nu aveti un bagaj genetic prea bun in ce priveste dantura voastra, va propun o solutie rapida si la indemana, si mai ales ieftina pentru a va albi dintii chiar acasa la voi, stand confortabil in fotoliu cu agenda de planificare a nuntii.  Am mai folosit benzile Bright White de la Albirea Dintilor acum ceva timp, insa pentru rezultate mai bune am decis sa le aplic si inainte de nunta cu aproximativ o luna pentru reimprospatarea rezultatelor. Nu voi relua toate detaliile tehnice despre aceste benzi pentru ca le puteti gasi intr-un articol trecut, aici, unde am detaliat cam tot ce se putea. Atunci va spuneam ca am folosit kit-ul, care contine un creion de albire si 7 benzi. Mi se pare genial gandita ideea kit-ului, pentru ca ofera posibilitatea sa le testati pe amandoua la un pret rezonabil si va puteti decide ce varianta de albire preferati. Sincer, prefer varianta benzilor, pentru ca mi se pare ca rezultatele sunt mai vizibile in timp mai scurt, insa creionul imi place sa il folosesc ocazional pentru mentinerea rezultatelor si pentru un plus de albire.
20
22
21
23
24
26
25
    Sa va fac si o scurta recapitulare despre aceste benzi. De ce imi plac mie aceste benzi si de ce vi le recomand si voua? Pentru ca nu cauzeaza dureri si nici sensibilizari, rezultatele apar in timp scurt incat devine motivant sa continui si pentru ca au un pret accesibil. De exemplu, kit-ul il gasiti la doar 69 lei aici, iar cutia cu 14 benzi Bright White 5 Minute Touch-Ups la 79 lei aici. Isi merita banii aceste produse si daca le veti incerca va veti convinge in scurt timp de ele. Am vazut ca au pe site si alte tipuri de benzi, pe care le puteti vedea accesand pagina dr.white.ro si unde va puteti alege ceea ce va tenteaza.
28
    Va recomand aceasta metoda de albire inainte de marele eveniment si nu numai, la mine a functionat si ma declar multumita. Ah, si ca sfat, daca va decideti sa va albiti dintii cu aceste benzi, comandati voi si pentru viitorul sot, ca el sigur nu se va gandi”si la asta”, si nici nu va da search ca noi pe Google sa afle cum isi mai albeste „X” dintii sau ce metode noi au aparut pentru a obtine zambetul stralucitor. :)) Imbracati-va rochia cu bucurie, zambiti si accesorizati-va cu un zambet alb, stralucitor. Veti vedea diferenta si va veti simti mai frumoase. Nu va fie teama sa zambiti! Eu m-am lasat purtata de valul bucuriei si am trait cea mai frumoasa zi, ziua in care am imbracat rochia de cununie si ziua in care am spus „DA!” in rochia de mireasa. Multumesc echipei de la Albirea Dintilor pentru ca mi-a oferit un dar pretios, acela de a testa aceste benzi care m-au ajutat sa obtin un zambet mai stralucitor! 🙂
fb-sabin-si-diana-277
fb-sabin-si-diana-270
fb-sabin-si-diana-442
fb-sabin-si-diana-862
fb-sabin-si-diana-1001
fb-sabin-si-diana-1051
fb-sabin-si-diana-1060
fb-sabin-si-diana-1093
   Daca v-a palcut acest articol si vreti sa vedeti ce mai scriu, va astept pe pagina de facebook Diana Lazar Blog, unde ma puteti sustine cu like la pagina.
7 gânduri despre „Cum sa-ti albesti dintii inainte de nunta

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

