Jurnal de nunta

fb-sabin-si-diana-1054       Dupa doar trei ore de somn, m-am trezit la 6 dimineata si am plecat grabita cu mama spre salonul unde urma sa ne facem machiajul si coafura. Avea sa inceapa cea mai frumoasa zi din luna septembrie din toti anii, si anume, ziua nuntii mele. A fost o zi mai calduroasa decat ne-am fi asteptat, cu 30 de grade si cu un soare stralucitor care prevestea frumusetea unei zile unice in care eu si sotul meu ne-am unit destinele pentru totdeauna. Am inceput ziua cu partea de make-up, pe care mi l-a realizat Alexandra Feraru Make-Up Artist in ton cu dorintele mele si careia ii multumesc din inima. Mi-am dorit sa arat de varsta pe care o am(deci fara mult negru care sa-mi adauge ani in plus), sa-mi subliniez trasaturile, sa am un machiaj cald, in nuante pastelate si delicate, care sa mi se potriveasca. Alexandra a stiut sa puna in aplicare visul meu folosind nu o bagheta magica, ci niste pensule de machiaj perfecte si mesterind cu mainile sale ce conturau ceva fin. In ceea ce priveste parul, am fugit cat am vazut cu ochii de acele cocuri stranse, mult prea uzate la toate nuntile si care mie nu mi se potrivesc. Cu siguranta anumitor mirese li se potriveste cocul, mai ales daca au parul mai scurt si nu prea au variante, insa eu tanjeam dupa acel par lung, ondulat, care sa curga pe umeri. Asadar am decis sa merg pe linia naturala a parului meu si m-am lasat pe mana celui mai bun hair-stilist la care am fost pana acum, la Salon Sebastian. El a inteles intocmai ca imi doream o coafura naturala, lejera si adecvata varstei mele.
fb-sabin-si-diana-382
fb-sabin-si-diana-378
fb-sabin-si-diana-399
    Rochia, subiectul cel mai placut cand vine vorba de mireasa, insa pe cat este de frumos, pe atat este si de complicat. Dupa lungi cautari, probe la peste 20 de modele, vizualizat cateva sute de modele online si dupa dezbateri cu prietenele mele, ajunsesem la concluzia ca nu-mi voi gasi rochia mea, si ca va trebui undeva sa fac compromisuri si sa renunt la toate casutele care trebuiau bifate. Insa nu m-am lasat invinsa si tot cautam acea rochie a mea, care sa fie croita exact pentru mine, acel model pe care daca-l vezi de la distanta sa poti exclama ca este exact rochia pentru Diana. Voiam o rochie de printesa, insa nu prea umflata sa ma faca sa par mare, cu dantela 3D, tulle moale, flori din dantela de care sunt fascinata, sa nu fie cu maneci, dar nici corset si sa trag de ea pe motiv ca se lasa si nici sa para maiou. Imi doream o rochie alba, insa nu albul acela care da in bleu, ci un alb-ivory, care imi imbraca armonios trasaturile mele. Am tot derulat eu pagini cu rochii de mireasa pana intr-o zi din luna februarie cand am gasit o rochie care m-a facut sa exclam „Wow, asta chiar e rochia mea si o sa merg pana la Piatra Neamt sa o probez”, caci acolo se gasea ultimul model al rochiei. Spre surprinderea mea, cei de la White Lady mi-au adus-o la sediul din Iasi chiar a doua zi si de cum am probat-o am stiut ca mi-am gasit rochia.
fb-sabin-si-diana-371
fb-sabin-si-diana-385
fb-sabin-si-diana-393
fb-sabin-si-diana-431
fb-sabin-si-diana-442
fb-sabin-si-diana-428
    Pantofii cred ca i-am cautat jumatate de an, si ma asteptam sa nu gasesc pe gustul meu, avand in vederea ca era musai sa indeplineasca anumite criterii. Voiam sa fie roz pal, nu albi, cu toc inalt dar si comozi, din piele, sa fie usor decupati(combinatia intre pantofi si sandale), sa aiba si bareta care sa sustina, cu funda sau floare(daca stiti, acele modele de pe Pinterest, care nu se gasesc pe la noi, bineinteles) , eventual cu platforma. Nici vorba sa gasesc in tot orasul, dar surprinzator si neasteptat i-am gasit in Focsani, cand intrasem fara sperante intr-un magazin nou. De cum i-am vazut am zis ca ii iau, ca sunt pantofii de nunta perfecti, care ma asteptau pe mine sa le fiu stapana. :)) Multumesc, Garkony Studio ca ai creat pantofi si pentru gusturile mele, si stiu ca am avut multe pretentii, insa chiar ai lucrat in atelier cu migala la acesti pantofi superbi.
fb-sabin-si-diana-414
fb-sabin-si-diana-416
   Ca si accesorii am optat doar pentru cercei si coronita florala realizata handmade, avand in vedere ca modelul rochiei mele cu flori si dantela era destul de incarcat. Cu cerceii am avut iarasi poveste lunga, insa a avut final fericit gasind o singura pereche care sa-mi aduca bucuria ca nu cumpar ceva doar ca sa fie, ci din contra. Coronite am vazut sute, chiar mii pe Pinterest, insa daca te alimentezi de acolo ca si inspiratie, mereu vei ramane dezamagita de ce modele ieftine calitativ  si kitchioase gasesti in magazinele cu accesorii pentru mirese. Din acest motiv am apelat la Anca, o prietena de incredere,  care mi-a creat accesoriul personalizat in functie de dorintele mele si croiala rochiei. Ii multumesc pentru ca a avut atat de multa rabdare cu mine si pentru ca a contribuit la completarea coafurii si tinutei mele prin multa pasiune si gingasie insirand perla cu perla si asezand petale suave de flori.
fb Sabin si Diana-411.jpg
fb-sabin-si-diana-467
fb-sabin-si-diana-435
    Buchetul a fost realizat de Alina Piu de la Racemi Design, care m-a ajutat mult si cu partea de decoratiuni, aranjamente florale si alte detalii. Referitor la cromatica florilor din buchet, am mers pe varianta culorii mele preferate, rozul, la care s-au presarat si cateva flori crem si lila si frunze gri. Ma bucur ca am cunoscut-o pe Alina si ca am colaborat amandoua in ce priveste decorul. In mare parte, mi-am realizat singura o buna parte din decor, insa Alina a fost cea care mi-a asezat firul povestii exact asa cum mi-am imaginat si a stiut sa-mi citeasca bine gandurile si sa-mi creeze un decor frumos, elegant si deloc incarcat.
fb-sabin-si-diana-463
fb-sabin-si-diana-455
fb-sabin-si-diana-460
fb-sabin-si-diana-855
fb-sabin-si-diana-862
fb-sabin-si-diana-483
fb-sabin-si-diana-485
   Am avut patru domnisoare de onoare superbe, unice si frumoase. Am stabilit impreuna cu ele ca fiecare sa aiba model diferit de rochie dupa bunul plac iar rezultatul m-a incantat peste masura. Am admirat cum fiecare si-a croit rochia dupa imaginatia proprie, si au iesit patru rochii din voal, lungi, doua roz pastelat, iar celelalte doua, burgund. Buchetele lor au fost facute de mine, cu o zi in inainte de nunta, din florile de la cununia civila, dar mai multe detalii despre lucrul manual voi da intr-o alta postare.
fb-sabin-si-diana-471
fb-sabin-si-diana-338
fb-sabin-si-diana-915
fb-sabin-si-diana-913
fb-sabin-si-diana-892
fb-sabin-si-diana-940
   Slujba a avut loc in cadrul bisericii noastre dragi, Neemia, unde am fost coplesiti de mesajul patrunzator rostit si de modul in care am fost slujiti prin echipa care a cantat, de fetele care ne-au ajutat cu organizarea si primirea invitatilor, de parintii nostri spirituali care ne-au fost alaturi si in special de familiile noastre dragi care ne-au indrumat pasii pana acum. Am fost bucurosi sa fim printre voi, toti invitatii nostri care ne-ati onorat invitatia si va multumim pentru ca ati ales sa veniti la nunta noastra. Stiu ca nu v-a fost usor, ca ati fost probabil nevoiti sa renuntati la altceva pentru a va bucura impreuna cu noi, si cu siguranta ati fi putut gasi motive justificate sa nu veniti si totusi ati ales sa ne oferiti noua un dar atat de pretios, prezenta voastra.
fb-sabin-si-diana-538
fb-sabin-si-diana-550
fb-sabin-si-diana-696
fb-sabin-si-diana-554
fb-sabin-si-diana-557
fb-sabin-si-diana-742
fb-sabin-si-diana-848
fb-sabin-si-diana-865
fb-sabin-si-diana-867
   Inainte sa ajungem la restaurant, am avut la dispozitie cateva ore pentru sedinta foto si am cautat un peisaj viu, natura verde, o padure in care sa ne putem folosi de recuzita, mai exact un leagan de flori, facut manual de mine. fb-sabin-si-diana-981
fb-sabin-si-diana-998
fb-sabin-si-diana-1030
fb-sabin-si-diana-968
fb-sabin-si-diana-1021
fb-sabin-si-diana-1054
fb-sabin-si-diana-1060
fb-sabin-si-diana-1068
fb-sabin-si-diana-1075
fb-sabin-si-diana-1092
fb-sabin-si-diana-1093
fb-sabin-si-diana-1116
fb-sabin-si-diana-1129
fb-sabin-si-diana-1158
fb-sabin-si-diana-1101
    Petrecerea a avut loc la restaurantul Bellaria, intr-o sala eleganta care nu a necesitat mult decor. Am avut aranjamente florale, de care s-a ocupat cu drag Alina despre care v-am povestit mai sus, care s-a axat pe un amestec de hortensii roz si trandafiri in completare cu frunze de eucalipt. Am avut si Candy Bar cu multe dulciuri, realizat de doua prietene talentate, Sorina si Maria, carora le sunt foarte multumitoare pentru designul si coloritul pe care l-au dat. Melodia noastra a fost una care ne-a legat mult, Westlife-Beautiful in White.
fb-sabin-si-diana-1200
fb-sabin-si-diana-1185
fb-sabin-si-diana-1208
fb-sabin-si-diana-1211
fb-sabin-si-diana-1213
fb-sabin-si-diana-1216
fb-sabin-si-diana-1218
fb-sabin-si-diana-1250
fb-sabin-si-diana-1268
fb-sabin-si-diana-1282
fb-sabin-si-diana-1278
fb-sabin-si-diana-1280
fb-sabin-si-diana-1234
fb Sabin si Diana-1308.jpg
fb-sabin-si-diana-1378
fb-sabin-si-diana-1479
fb-sabin-si-diana-1605
    Si am lasat la final, partea cea mai importanta, fara de care nu ne-am fi bucurat astazi de amintirile de la nunta noastra. Este vorba despre fotograful nostru care ne-a castigat increderea, Stefan Chirilus. V-am mai povestit despre el cu ocazia sedintei foto de logodna si la cununia civila. Ne-a creat cadre de poveste la care doar indrazneam sa visez acum ceva timp, fotografii de revista cum spun unii, si mai presus de orice ne-a daruit o comoara de mare pret, multe fotografii care vor fi purtate si pastrate multe generatii de acum inainte. Ii multumim pentru spontaneitatea lui si pentru ca a fost prezent la fotografii reusind sa ne surprinda momentele noastre de naturalete si fericire. Daca urmeaza sa fii viitoare mireasa te sfatuiesc sa investesti in fotografii, sa te implici, sa cauti mult fotograful care sa iti dea apoi material de calitate. Implica-te in fotografii, fii prezenta, exerseaza in mintea ta cadrele si decorul care va fi un plus la sedinta foto. Nu te multumi doar cu un fotograf care sa fie si el acolo si sa prinda din mers ce poate. Ajuta-ti fotograful cu tot ce poti, implicandu-te pentru ca efortul tau se va vedea si va face diferenta.
    Aprecierile noastre merg si catre videograful nostru, Vlad Coliba, care s-a ocupat de filmare, daruindu-ne un teaser atat de emotionant. Am admirat cum a asezat toate scenele, incat sa ne aminteasca perfect de ziua nuntii cu toate sentimentele traite de atunci, si mai presus de toate a stiut sa se adapteze la povestea noastra de dragoste si sa ne-o redea asa cum este ea. Teaserul il puteti vedea aici.
    Un alt lucru pe care vreau sa-l amintesc este bucuria traita de noi in ziua nuntii, care este unica, de neegalat si greu de exprimat in cuvintele sarace comparativ cu emotiile traite atunci. Ma bucur din toata inima ca am ascultat sfaturile primite si ca am ales sa ma bucur de fiecare minut, indiferent daca lucrurile nu au mers intocmai dupa plan. Au aparut lucruri care s-au luptat cu noi sa ne fure bucuria, contexte care sa ne amarasca sufletele, oameni care ne-au dezamagit, insa le-am depasit si acum ne amintim de frumusetea acelei zile, si nu de incidentele aparute care nu pot fi puse alaturi de o asa bucurie. V-am spus si acest amanunt tocmai in ideea de a nu crede ca totul a fost perfect, ca am avut la picioare orice am dorit si ca mi-am permis tot ce am vazut cu ochii pe Pinterest. Nu, nu ne-am permis tot ce-am fi vrut si am preferat sa alegem variante de mijloc. Am economisit multi bani prin faptul ca am muncit mult pentru a-mi crea un decor de poveste, am cusut flori,am ars petale din material pentru leagan, am facut cateva buchete si toate astea fara o experienta in spate. A fost obositor sa muncesc atat de mult, dar s-a meritat din plin si nu regret toata truda cautarilor, ba din contra, acum as face mai mult.
   Vreau sa ma multumesc voua, celor care ati avut rabdare sa cititi toate detaliile si am scris in ideea ca poate sunt viitoare mirese printre voi si va va folosi macar o idee, o informatie sau pur si simplu poate va place sa va delectati citind despre amanunte feminine asa cum si mie imi place sa citesc pe alte bloguri. La inceput de 2017, voi scrie un articol separat si despre toate lucrurile facute manual de mine pentru nunta si istoria din spatele lor, cum am ajuns sa ma ocup si de decor, buchete si altele. ❤
  Daca v-a placut articolul si v-a fost de folos, va astept si pe pagina de facebook Diana Lazar Blog, unde ma puteti sustine cu like sau share si sa-mi urmariti postarile.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9 gânduri despre „Jurnal de nunta

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

