Scrisoare catre tine

   Astazi, in Ajunul Craciunului, mi-am oprit gandurile la voi, cititorii mei, care mi-ati dat curajul sa scriu timp de un an si trei luni de zile, de cand s-a nascut blogul meu. Vreau sa iti multumesc tie, care m-ai citit cu interes de fiecare data, inclusiv atunci cand nu am avut cea mai buna inspiratie in a povesti si te-ai oprit pe blogul meu timp de cateva minute sa intri in interiorul gandurilor mele si sa ma asculti. Iti multumesc pentru ca ti-ai dedicat o parte din timp sa ma urmaresti cu interes, sa imi apreciezi fotografiile mele si ai zis in sinea ta ca merita efortul sa ma sustii cu un comentariu la postarile mele. Iti multumesc ca ai participat la concursurile organizate de mine timid pentru prima data si ca ai avut incredere in cuvantul meu. Iti sunt recunoscatoare pentru toate aprecierile facute, pentru sufletul tau bun, pentru incurajari si pentru ca mi-ai dat curajul si motivatia sa nu ma opresc din a scrie. Apreciez fiecare gand bun, fiecare raspuns si fiecare reactie.

1

6

4

   Iti doresc un Craciun magic, o atmosfera de Sarbatoare divina, in care sa-L sarbatoresti pe Pruncul Sfant ce s-a nascut in ieslea din Betleem. Iti mai doresc sa te bucuri de prezenta oamenilor dragi care-ti mangaie inima si care te inconjoara cu dragostea lor. Traieste clipa celor mai mici detalii care te-ar putea face un om mai bun, mai pasnic si mai frumos!

3

3 gânduri despre „Scrisoare catre tine

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

