Idei de cadouri cu Farmec

  Mai sunt doar 3 zile pana la Craciun, iar agitatia cumparaturilor ia proportii vazand cu ochii. Aglomeratia este la ea acasa si alergam dupa cadouri in stanga si in dreapta haotic, nestiind ce sa alegem, asa ca am venit cu postarea de astazi pentru a va sugera cateva idei de cadouri cu farmec care vor fi cu siguranta pe placul doamnelor si domnisoarelor. Cred ca nu este persoana care sa nu fi auzit de Farmec, un brand romanesc care se ocupa cu frumusetea in toate formele ei. Tin minte ca prima oara cand am facut cunostinta cu Farmec a fost acum multi ani, cand eram o fetita ce vazuse pe noptiera bunicii laptele nutritiv Doina in ambalajul acela roz simpatic. Stiu ca il folosisem si eu pe ascuns si mi-am masat mainile delicat pana miroseau dulce si erau catifelate precum mainile unei printese.

12

  Cu ocazia sarbatorilor de iarna, Farmec ne-a pregatit multe casete cadou, ce pot fi oferite persoanelor dragi, pentru toate varstele si gusturile. Eu am ales caseta ce contine crema Gerovital H3 Derma+ la care este inclus si un cadou, apa micelara din aceeasi gama. Crema este potrivita pentru pielea deshidratata si uscata, sensibila. Nu contine parabeni, este hipoalergenica, fiind testata sub control dermatologic. O folosesc deja de cateva zile si pot spune ca imi place foarte mult si se potriveste nevoilor tenului meu din aceasta perioada rece si uscata, avand un efect hidratant de durata. Printre ingredientele active se regasesc: ceramidyl-omega 3-6-9, sepilift DPHP, aquaxylul si ureea, ce au rolul de a reface bariera hidrolipidica si sa compenseze deficitul de hidratare in profunzime a pielii uscate, stimuland capacitatea celulelor de a retine apa.

   Caseta cadoul costa aproximativ 53 lei si se poate comanda de aici sau se poate gasi in lanturile de farmacii, supermarket, drogherii, etc. Pe site puteti gasi o varietate de casete cadou, atat pentru femei, cat si pentru barbati, de ingrijire a tenului, a parului si altele. Le puteti vedea pe toate accesand acest link, de unde va puteti alege ceea ce va place.

7

16

8

5

3

9

14

13

11

15

   Multumesc echipei FARMEC pentru cadoul de sub brad pe care mi l-a pus, dandu-mi ocazia sa testez aceste produse romanesti pe care le folosesc cu placere. Multumesc, Mosule Farmec, ca te-ai gandit la pielea mea si mi-ai adus in dar hidratarea, dar nu inainte de a-mi aminti ca demachierea este cel mai important pas in ingrijirea tenului. Apoi ti-ai adus aminte si de mainile mele uscate si mi-ai strecurat o crema de maini in editie de Craciun si o agenda pe care sa-mi notez idei cu farmec. ❤

6

 

4 gânduri despre „Idei de cadouri cu Farmec

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

