Cununia civila

   Anul 2016 a fost unul incarcat de evenimente, emotii si sentimente speciale pentru noi doi. Dupa ce iubitul meu mi-a cerut mana intr-o frumoasa zi din luna decembrie, in 2015, urma ca in septembrie, anul acesta sa spunem „Da!” la starea civila si in fata lui Dumnezeu si a tuturor martorilor in cadrul bisericii noastre speciale. De indata ce mi-am vazut inelul pe deget, au inceput framantarile legate de organizarea nuntii, am descoperit(redescoperit) pasiunea mea pentru decor, pentru lucrurile speciale, care au o poveste unica. Am stabilit sa ne cununam la starea civila cu o zi inainte de nunta, tocmai pentru evita aglomeratia din ziua nuntii, a multor situatii care apoi se lasa cu prea putin timp pentru sedinta foto. Am facut aceasta alegere si pentru diversitatea din fotografii, pentru ca mi-am dorit o alta tinuta si un rezultat concretizat in fotografii care sa ne aminteasca cu drag de aceasta zi.

fb-sabin-si-diana-198

  Cred ca am cautat cateva luni de zile rochia mult visata de mine, am cotrobait toate magazinele posibile, internetul, insa nimic nu se potrivea cu imaginea din mintea mea. Imi doream o rochie intr-o nuanta de roz pastelat, usor prafuit, din dantela 3D sau tulle, nu foarte simpla, ceva mai sofisticata, dar in acelasi timp delicata. Ehh, rochii roz din dantela si tulle am vazut eu multe, insa toate erau destul de banale, lucrate dupa acelasi tipar, nimic nou, eventual foarte scumpe si lucrate din materiale nu prea calitative. A fost o cautare lunga, pana intr-o zi, cand o prietena careia ii sunt extrem de multumitoare, mi-a recomandat sa merg la atelierul  EDITH VAL, unde Oana, o fata extrem de talentata mi-a croit propria rochie, dupa dorintele mele. Am ales o combinatie de doua rochii din atelierul ei, cu mici ajustari, partea de sus tip corset invaluita de un strat fin de tulle de matase, iar partea de jos din tulle cu mai mult volum pe care o ador. La final am dorit sa imi pun si amprenta astfel ca am lucrat manual 14 trandafiri din material in aceeasi nuanta, pe care i-am facut petala cu petala, i-am cusut si i-am accesorizat cu margelute ivory. Recunosc, partea cu trandafirii a fost inspiratie de pe pinterest, din rochiile acelea „haute couture” pe care le vezi la prezentari si care nu se prea gasesc in magazinele noastre. Ii multumesc Oanei pentru ca mi-a creat o rochie speciala, ajustata la imaginatia mea iar pretul a fost mai mult decat convenabil comparativ cu ceea ce as fi gasit in magazine in acest buget.

fb-sabin-si-diana-267

fb-sabin-si-diana-270

   Si pantofii s-au lasat asteptati si mult cautati, si nici de data aceasta nu ma prea incantase ce vazusem prin magazine. Nu voiam pantofi clasici, ci mai degraba sa fie usor decupati si mare mi-a fost bucuria cand deruland sectiunea Outlet de pe site-ul Little Mistress am gasit o pereche de sandale ivory din dantela la numai 20 lire. Da, sunt fan reduceri si le caut pentru ca imi place sa gasesc lucruri deosebite dar si accesibile la pret in acelasi timp. Le-am comandat imediat cum le-am vazut pentru ca am simtit ca sunt exact ceea ce vreau si potrivite pentru rochia mea. Am fost foarte multumita de comanda venita tocmai din UK in numai o saptamana si mi-au venit perfect.

fb-sabin-si-diana-274

fb-sabin-si-diana-29

    Buchetul stiam de la bun inceput ca mi-l voi face singura, mai ales ca mai exersasem si cu buchetul de la sedinta foto de logodna. Am cautat cateva idei pe pinterest, si pana la urma m-am decis sa merg pe varianta hortensiilor cu miniroze. Buuuun, toate simple si frumoase, am fost si mi-am cumparat cu o zi inainte de eveniment doua hortensii albe, frumoase si proaspete plus miniroze pestrite in tonuri de roz. Ma trezesc a doua zi dimineata si observ ca una din hortensii se ofilise, iar cealalta, in contrast, se pastrase intacta. Si cum m-am luat cu programarile la machiaj si coafura, plus organizarea cu toate rudele din casa si zecile de telefoane primite, constat ca peste o ora trebuia sa fiu la starea civila si nu aveam buchetul facut. L-am sunat in disperare pe logodnicul meu sa-mi cumpere el o hortensie alba si sa mi-o aduca de urgenta, dar in mintea mea deja prindea contur ca o sa ajung sa spun „Da” fara buchet in mana. :))) Lucrurile s-au indreptat in final, am inlocuit hortensia ofilita, am rupt fiecare miniroza si am infipt cate una printre hortensii si in timp record, de cinci minute buchetul era gata si speram sa nu arate groaznic. De indata ce am ajuns buchetul a fost foarte laudat si ma bucuram ca nu se vede si istoricul din spatele lui, cu toate peripetiile.

fb-sabin-si-diana

fb-sabin-si-diana-34

  Coafura a fost realizata de Salon Sebastian in ton cu restul detaliilor. Am optat pentru bucle lejere, par desprins si o impletitura. Pentru make-up am apelat la Ana Maria, o prietena de nadejde care stie sa fie la locul si momentul potrivit cand ai nevoie. Ea ma cunoste si de fiecare data cand o chem stie ca imi doresc un machiaj delicat, in nuante deschise, neutre, care sa-mi pastreze naturaletea.

    Ii multumim din toata inima fotografului nostru, Stefan Chirilus, care ne-a surprins iarasi cu talentul sau. Iti multumim pentru ca ai facut ca povestea noastra sa prinda contur prin partea vizibila a fotografiilor si pentru ca ai facut posibila transmiterea bucuriei noastre si generatiilor urmatoare prin fotografiile ce ni le-ai daruit dupa ce ai lucrat cu multa pasiune si munca la ele.

 Va multumesc tuturor celor care ati contribuit la infrumusetarea evenimentului, fie prin munca voastra, fie prin partciparea voastra la cununie. Sunteti minunati si acum retraind frumusetea acelei zile prin prisma fotografiilor primite, realizez cat de binecuvantati suntem cu voi, cu familia si prietenii nostri si toti care ne-ati fost aproape. Va las mai jos cu fotografiile si ne revedem curand pe blog cu povestea nuntii plus fotografii.

fb-sabin-si-diana-15

fb-sabin-si-diana-27

fb-sabin-si-diana-196

fb-sabin-si-diana-185

fb-sabin-si-diana-16

fb-sabin-si-diana-30

fb-sabin-si-diana-199

fb-sabin-si-diana-62

fb-sabin-si-diana-139

fb-sabin-si-diana-142

fb-sabin-si-diana-238

fb-sabin-si-diana-234

fb-sabin-si-diana-171

fb-sabin-si-diana-152

fb-sabin-si-diana-162

fb-sabin-si-diana-278

fb-sabin-si-diana-116

fb-sabin-si-diana-71

   Daca ti-a placut articolul meu, te astept si pe pagina de facebook Diana Lazar Blog, unde ma poti sustine cu like la pagina. Multumesc!

4 gânduri despre „Cununia civila

Adăugă-le pe ale tale

  1. Rochia este insolita, frumoasa, potrivita!Iti sta bine si mai important decat tot este ca te-ai simtit bine in ea. Te-ai oprit la timp si cu lungimea rochiei si cu bogatia poalelor caci daca ai fi facut mai mult ai fi pierdut. Nu ma gandeam sa gasesti o rochie sa-ti stea mai bine decat aceea pe care o stim noi…

    Apreciat de 1 persoană

    1. Multumesc mult pentru apreciere. Intr-adevar m-am simtit extrem de bine in rochie, este foarte usoara si comoda, romantica si eleganta, exact pe gustul meu. Si bucuria este mai mare cand stiu ca am contribuit si eu la realizarea ei prin acele floricele. 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

