Aroma si culoare de sarbatoare cu Bottega Verde

Acum ceva vreme, cand am fost in vizita la mama, in Italia, am intrat pentru prima data intr-un magazin Bottega Verde si stiu ca am zabovit minim o ora pana sa ma decid ce sa iau, avand in vedere ca incerc sa fiu rationala, iar multitudinea de produse atat de atragatoare te fac sa uiti de principiul ratiunii. :)) Am admirat produsele mult timp in magazin, le-am analizat minutios, atat in privinta ambalajului, domeniu unde exceleaza cei de la Bottega Verde prin eleganta si rafinament, cat si din perspectiva ingredientelor, care sunt de calitate si atent alese. De regula ma hotarasc extrem de greu, si de data aceasta dupa multa vreme de uitat si analizat produsele, m-am oprit asupra unei casete care se afla la promotie(un alt lucru de apreciat este ca au promotii destul de des si sunt chiar consistente). Caseta contine un gel de dus si o lotiune de corp cu magnolie neagra, concentrate intr-un nectar pretios, dulce si hranitor pentru piele. Stiu ca am dat doar 10 euro pe aceasta caseta si practic pe langa cele doua produse am primit gratuit si o cutie metalica eleganta, in care imi depozitez acum fardurile. Gelul de dus s-a terminat de ceva timp asa ca nu am reusit sa il pozez, insa arata similar cu lotiunea de corp.

27Probabil ati observat ca imi place partea ce tine de fotografie pe blog si incerc de fiecare data sa aduc ceva nou, sa ma folosesc de un decor in ton cu produsele si sa fac dintr-un simplu tub de crema ceva shinny. Imi place enorm partea in care trebuie sa fac pozele si de data aceasta m-am folosit de cateva globuri stralucitoare, si am incercat sa induc acea  atmosfera de sarbatoare, de iarna, in care, la ceas de seara luminitele se aprind si ne duc cu gandul la un vis frumos.

30

    Mi-au placut cele doua produse si le-am folosit cu placere de fiecare data pentru ca mirosul lor delicios ma ducea cu simtul olfactiv intr-o gradina unde respiram printre magnolii si printre multitudinea de arome care se imprastiau. Aroma lor delicata aduce ideea de ceva luxuriant si apreciez cand un brand ca acesta ofera posibilitatea rasfatului la noi acasa la preturi decente. Le acord nota 10 la designul ambalajului, fiind unul atragator, feminin si delicat. Pe viitor mi-ar placea sa incerc si alte produse de la Bottega Verde pentru ca acestea doua chiar m-au surprins. Produsele Bottega Verde se pot comanda si de pe site-ul lor aici.

21

22

23

24

20

Voi ati folosit produse de la Bottega Verde? Daca da, astept sa imi lasati in comentarii parerile si sugestiile voastre. Va doresc o saptamana frumoasa! 🙂

5 gânduri despre „Aroma si culoare de sarbatoare cu Bottega Verde

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

