Vacanta la Lepsa

Zilele trecute am fost cu un grup mare de prieteni la munte, la Lepsa, in judetul Vrancea mai exact, pentru 3 zile. Am asteptat mult aceasta iesire, avand in vedere ca ultimele saptamani au fost cam aglomerate la facultate, si am luat-o ca pe o buna ocazie sa ma relaxez si sa ma detasez de aglomeratie si haos. M-am bucurat mult de compania grupului de prieteni alaturi de care am petrecut cele trei zile si am avut de invatat de la ei multe lucruri demne de admirat si de urmat, rabdare si calm, generozitate, dorinta de a ajuta pe ceilalti, un spirit de echipa, eleganta si decenta. Am jucat multe jocuri, amintindu-mi astfel de copilarie si de zilele friguroase la munte in care intri repede in cabana sa nu ingheti afara. Am admirat fulgii de nea care au cazut abia a doua zi pe la noi, si am iesit afara sa inspir acel aer pur, incarcat cu dorinta de a explora si a calatori mai mult.

5

1

11

Am vizitat si cascada Putnei, rezervatia Tisita, unde am urcat pe munte pe un traseu destul de dificil si pe care nu-l recomand iarna, din cauza riscurilor de alunecare pe portiunile inguste si in panta, dar cu toate acestea mie mi-a placut. Simteam nevoia sa ies o zi si sa merg efectiv cativa kilometri, sa urc si sa simt seara cum cad in pat obosita, dar incarcata de acel aer care-ti curata plamanii. Imi pare rau ca nu pot pune mai multe poze, insa de data aceasta telefonul m-a sabotat mai mult si nu mi-a focalizat bine mai nimic. Excursia aceasta mi-a redeschis pofta de a calatori si abia astept urmatoarea destinatie, cu speranta ca va fi un oras mult iubit de mine de peste hotare pe care-mi doresc sa-l revad. Pana atunci insa, va las in compania putinelor poze pe care am reusit sa le fac si va doresc o luna decembrie cat mai frumoasa, calduroasa si luminoasa. Ne vedem zilele urmatoare cu o noua postare pe blog, care va fi ceva mai bogata in decor de sezon si presarata cu un spirit de sarbatoare!

10

17

16

15

14

 

 

 

 

 

 

6 gânduri despre „Vacanta la Lepsa

Adăugă-le pe ale tale

    1. Intr-adevar, ne-a prins bine iesirea la munte, care ne-a deconectat de task-uri si altele. Am mai fost la Lepsa, iar vara pot spune ca este muult mai frumos, adica natura prinde viata, insa si iarna are farmecul ei in natura. 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

