Concurs de decembrie

  Iata ca a venit si 1 decembrie cu prima zi calendaristica de iarna, si cu mult asteptata vacanta de cateva zile, in care dau fuga pana la munte. Sunt foarte entuziasmata de sezonul care vine, chiar daca nu tolerez prea bine frigul, insa luna decembrie este una atat de speciala si este prima data cand voi celebra sarbatoarea Nasterii Domnului alaturi de sotul meu. Am planuri si in ce priveste blogul, si incerc sa fiu mai activa pe partea de scris si de fotografii si deja mi-am planificat urmatoarele postari. Intrucat luna decembrie este numita de multi si „luna cadourilor”, luna in care ne bucuram de ceea ce primim, am decis sa lansez un concurs cu 3 premii AVON, de care sa se bucure trei dintre voi, cititorii mei. Premiile contin atat produse parfumate, creme, cat si produse de make-up. Vor fi 3 premii diferite, asadar fiecare persoana castigatoare va primi propriul set de produse.

2

4

  Primul premiu – un set format din 2 produse:

     -apa de parfumToday Tomorrow Always in love(30 ml)

     -crema pentru corp Today(150 ml)

8

9

10

  Al doilea premiu – un set format din trei produse:

     -ruj tip carioca in nuanta Coral

     -BB 7 in 1 nail colour in nuanta Caring Creme

     -pudra de conturare in nuanta Rose Contour

11

12

  Al treilea premiu – un set format din doua produse:

     -apa de toaleta Avon Femme(30 ml)

     -lotiunea de corp Avon Femme(150 ml)

13

14

   Concursul se desfasoara in perioada 1 decembrie-15 decembrie(ora 23:59) pe tot teritoriul Romaniei, iar premiile le voi expedia prin Posta Romana. Participarea se va face pe pagina mea de facebook de aici, iar conditiile sunt urmatoarele:

   -like la pagina de facebook Diana Lazar Blog

  -like si share PUBLIC la postarea de pe facebook de aici

  -lasati un comentariu in care sa invitati 3 persoane prin tag , pe facebook la aceeasi fotografie la care ati dat like si share, aici

 In data de 16 decembrie voi face cele 3 extrageri, cu random.org si voi anunta pe blog cele trei persoane castigatoare, care vor avea la dispozitie 48 ore sa imi trimita datele lor de contact pentru a putea trimite premiile in timp util si voi sa va bucurati de ele chiar de Craciun! 🙂

   In final, va spun si eu „La multi ani!” de ziua voastra, la multi ani tie, cel sau cea care ma citesti! Va doresc succes la concurs si va astept in numar cat mai mare! Sa aveti o luna decembrie de vis! Va promit articole in ton cu luna decembrie si fotografii pe masura coloritului de sezon! ❤

UPDATE:

Va multumesc tuturor pentru participarea la concurs, am apreciat numarul mare. Felicitari celor care au castigat, si anume:

  1. Marlena Valica

  2. Daniela Spinu

  3. Anca Alexandru

Astept datele voastre de livrare in mesaj privat pe pagina de facebook cat de repede ca sa va pot expedia premiile luni. Multe felicitari si va invit in continuare sa vizitati blogul meu! 🙂

19 gânduri despre „Concurs de decembrie

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

