Lierac Paris, rasfat cu petale de trandafiri, flori de cires si magnolie

Nu de putine ori aud de branduri celebre care comercializeaza produse luxuriante, care de care mai scumpe si mai inaccesibile portofelului. Cred ca orice femeie este tentata ca macar din cand in cand sa isi rasfete tenul cu o crema din categoria de „lux”,  insa stim ca acest lucru inseamna un deficit bugetar pentru restul lunii. Alteori riscam sa aruncam banii pe produse care poate nu merita si practic platim brandul „X”. Din moment ce produsele cosmetice sunt consumabile, mie imi place sa vanez cumva acele produse bune, care se comporta „high-end” insa care nu costa de ordinul sutelor de lei. Astfel ca inainte sa imi cumpar un produs care este cotat ca si un produs celebru, ma documentez bine si investesc mai mult in acele produse care intra in contact direct cu tenul de exemplu. Un alt lucru pe care il fac este sa imi cumpar atunci cand prind oferte foarte bune la pret, asa cum am cumparat si crema despre care va voi vorbi in acest articol. Cred ca prin luna august, cutreieram un magazin de tip Outlet, care aduce produse direct din Franta, la preturi foarte mici. Si cum cautam eu cu privirea, vad cateva creme LIERAC Paris, despre care doar auzisem de pe cateva bloguri. Bineinteles ca am cautat sa vad cat costa aceasta crema online, si cred ca ajungea undeva pe la 17 euro, in conditiile in care eu am dat pe ea doar 33 lei, cu tot cu discount-ul aplicat de acel magazin pentru luna august. Recunosc, imi plac astfel de afaceri din care ies cu un produs de calitate la un pret de bun simt, dar din pacate ofertele sunt extrem de limitate si trebuie sa fii pe faza.

10

Gelul-crema de la LIERAC imi place datorita texturii sale care faciliteaza absorbtia in piele, lasand tenul improspatat si catifelat cu petale de trandafir si de magnolie din compozitia sa. Folosesc crema de 3 luni de zile si pot spune ca a devenit crema mea preferata asupra careia imi opresc privirea de fiecare data cand vreau un mic rasfat cu aroma de cirese si trandafiri. Stiu ca nu este recomandat ca o crema cu aplicare pe ten sa aiba parfum, insa LIERAC Hydra-Chrono stie sa imbine luxul catifelarii cu prospetimea florala astfel incat tubul de crema incorporeaza un parfum natural si foarte placut, deloc artificial. Cred ca am ajuns sa o folosesc aproape zilnic si o prefer in locul altor creme pentru ca mi se potriveste, este hidratanta, fara sa incarce tenul si in plus ofera si acea prospetime ca a unei gradini florale. Regret mult ca nu mi-am luat mai multe tuburi, nestiind cum se comporta crema si fiind oarecum retinuta, pentru ca apoi am revenit in magazin insa nici urma de LIERAC. Imi place mult si ambalajul elegant, roz, care aduce cu acele creme pe care le gasesti in parfumerii, dar si faptul ca este prevazuta cu un aplicator. Aplicatorul eficientizeaza dozarea produsului, totodata asigurand si utilizarea in conditii de igiena. Asociez de fiecare data aceasta crema cu un ten curat, proaspat si revitalizat si o prefer mai ales dimineata cand am nevoie de un aer fresh si de o hidratare a tenului. Este indicata pentru tenul uscat sau pentru tenul normal. Crema are un gramaj de 40 ml, si este recomandat a se folosi doar 6 luni de la deeschidere.

13                                                       12

14

Voi ce creme folositi pentru ten? Sunt curioasa daca si voi aveti astfel de produse eficiente pe care le-ati achizitionat la preturi bune.

7 gânduri despre „Lierac Paris, rasfat cu petale de trandafiri, flori de cires si magnolie

Adăugă-le pe ale tale

    1. Dintr-un Outlet din Iasi, se numeste Zimmer Outlet, unde aduce multe maruntisuri, printre care si cateva produse cosmetice aduse direct din Franta. Dar rar aduc produse atat de faine, de regula sunt chestii „no name”, dar atunci chiar am avut noroc. Imi pare tare rau ca nu am luat mai multe creme ca dupa nici nu am mai vazut.

      Apreciază

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

