Paleta de farduri NATURAL de la IDC Institute

Nu demult rascoleam printre cosmeticele de pe site-ul elefant si m-am oprit asupra unei palete de machiaj de la un brand mai putin cunoscut, si anume IDC Institute, care costa in jur de 30 lei, fiind la reducere mai bine din jumatate din pretul intreg. Am stat mult in dubii daca sa o cumpar sau nu, pentru ca de regula sunt extrem de calculata cand cumpar produse cosmetice(chiar daca ma tenteaza o multime de produse). De regula arunc un produs atunci cand se termina in totalitate si nu apuca sa expire pentru ca imi cumpar pe nevoi. Ehh, un alt motiv a fost si pretul foarte mic , fiind sceptica in privinta produsului si uite asa am inceput sa caut review-uri ale paletei de farduri, insa nu am gasit nimic specific. Din acest motiv am decis sa scriu o parere despre acest produs, care poate ar fi de folos si altora care doresc sa-si imbogateasca dulapul cu produsele IDC. Si daca tot am amanat cumpararea, iata ca in una din zile paleta NATURAL am prins-o chiar la 18 lei, si bineinteles ca la scurt timp dupa ce am trimis comanda, stocul se epuizase.

1

Paleta NATURAL vine la pachet cu un ambalaj elegant, o cutiuta metalica, nude, care iti inspira finetea prin ansamblul dat de cromatica acestei palete. In interiorul ei veti gasi o pensula cu doua capete, fiind o pensula destul de subtire la unul din capete, iar la celalalt  capat prezinta un buretel. Eu folosesc insa si alte pensule mai late, in principal cam trei sau patru modele diferite, in functie de ceea ve vreau sa obtin. Dat fiind faptul ca pretul sau este unul extrem de decent nu am avut mari asteptari de la aceasta paleta, insa mi-au placut din prima nuantele cu iz natural, de la crem, nude, auriu, bej, pana la nuante pamantii si mai inchise. Paleta contine atat nuante usor sidefate, cat si nuante mate, predominand cele sidefate, care se aseaza foarte bine pe pleoapa. Culorile cu specific natural se pot folosi ziua, la facultate sau la serviciu, insa avand si culori mai shinny si mai inchise pot fi folosite cu succes si seara cand dorim un machiaj mai elaborat ori la evenimente. Este o paleta cu 12 nuante accesibile si usor de purtat, nuante care se adapteaza bine texturii pielii si care confera acel aspect natural, ingrijit.  Un alt lucru care m-a surpins a fost faptul ca nuantele sunt pigmentate si se vad bine, si nici nu dispar in timpul zilei cat purtam machiajul, deci i-as acorda o rezistenta buna. Am sesizat insa si un minus la paleta, acesta fiind dat de textura prafoasa a fardurilor, care se aseaza destul de greu pe pleoape. Eu am incercat cam cu trei pensule diferite sa aplic, insa am remarcat acelasi lucru, se aplica destul de greu, si au tendinta sa „cada” pe ten particule mici de fard, care ar trebui indepartate apoi. Insa cu toate acestea, nefiind experimentata in arta machiajului, am reusit sa aplic fardul incat sa arate chiar estetic. Practic e mai greu sa aplici fardul, insa odata ce l-ai „asezat” la locul sau, sta acolo si nu „curge”, rezistand pe parcursul zilei. In concluzie, ma bucur ca i-am acordat o sansa unei palete de farduri precum cea de la IDC care are un raport calitate-pret favorabil. Consider ca la pretul ei isi indeplineste rolul chiar mai bine decat m-as fi asteptat, iar nuantele sunt potrivite zilelor de toamna.

5

2

3

7

8

Daca v-a placut articolul meu si va este de folos, va astept si pe pagina de facebook Diana Lazar Blog, unde ma puteti sustine cu like sau share. Va multumesc!

12 gânduri despre „Paleta de farduri NATURAL de la IDC Institute

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

