Ganduri parfumate de la Douglas din inima

Va scriu de la masuta mea mica alba, speciala pentru laptop si inspirand adanc parfumul pe care-l port in aceasta seara placuta de octombrie. Acum ceva timp am primit de la sotul meu un cadou din inima, si anume un set de la Douglas , cu mesajul „my Honey forever”, roz, format din apa de parfum la 30 ml si un gel de dus din aceeasi gama la 100 ml. Setul m-a cucerit instant, in special datorita mesajului din partea lui, si apoi a fost si designul ales de cei de la Douglas care s-au gandit sa incorporeze intr-o cutie in forma de inima multe, multe, multe ganduri parfumate. Au ales rozul, care este si culoarea mea preferata,  pentru a transmite mesajul de dragoste imprimat si pe parfum, si o cutie tot roz pentru a insufleti cadoul minunat.

1

Parfumul are o mireasma florala, lejera si usor de purtat. L-am folosit aproape zilnic in vacanta, in Grecia, in acele zile de vara cand caldura iti cerea un parfum usor si o combinatie florala cu iz usor dulceag. Desi este un parfum predominant floral, l-am ales de pe tavita cu parfumuri inclusiv in acele zile racoroase de toamna pentru a-mi indulci momentele de dimineata la o cafea mai putin dulce. Este perfect in diminetile mai reci atunci cand te aventurezi sa porti o bluza subtire din matase sau o camasa din voal si parca iti trebuie un parfum care sa te mai incalzeasca prin notele sublime evaporate. Sticluta de parfum stie sa-ti fure privirea prin designul sau bine gandit si prin atentia la detalii. De exemplu, pe capacul sticlutei de parfum este imprimata o inimioara care rezuma intreaga esenta parfumata „captivata” intr-o sticla roz. Imi place si faptul ca sticla este mica, usor de strecurat in bagajul de calatorie. Parfumul imi inspira aerul placut floral, seninatatea zilelor de vara in care ma lasam invaluita de gradinile cu flori proaspete si totodata adierea vantului de toamna.  Gelul de dus nu l-am folosit inca, insa revin cu pareri dupa ce-l pun in folosinta. Va las cu fotografiile de mai jos si cu ganduri parfumate pentru saptamana ce urmeaza! Haideti sa emanam in jurul nostru o mireasma placuta atat la propriu prin parfumul ce-l purtam, dar mai ales prin atitudinea si gandurile noastre.

4

3

6

5

 

4 gânduri despre „Ganduri parfumate de la Douglas din inima

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

