Corfu Town

Stiu ca a trecut multa vreme de cand vacanta a fost savurata in zilele calduroase, insa amintirea ei frumoasa este prezenta si acum. Astazi am ales sa va vorbesc putin despre orasul Corfu pe care grecii il cunosc sub denumirea de Kerkyra. Corfu este acel oras micut as zice, care are o poveste unica, fiind infrumusetat de multe magazine, de zona portului, de turisti curiosi si de o arhitectura care-ti atrage atentia prin atmosfera intima. Mi-au placut acele taverne, restaurante in „drum”, pe mijlocul strazilor care te imbie cu un miros apetisant de mancare calda, ospatarii find foarte priceputi in a te invita pe proprietatea lor si sa savurezi cat mai multe preparate traditionale. Eu recunosc ca m-am lasat cucerita de magazinele lor, mai ales de cele cu uleiuri diferite pentru par, corp, masaj. Aproape toate produsele lor bio contin celebrul ulei de masline, presat la rece. Am remarcat acele stradute inguste specifice, pe care le-am admirat si in Italia, in orasul Firenze, care iti poarta pasii si sufletul spre povestea graita de acest oras. Am prins si putina vreme ploioasa, insa acolo ploaia parca te asteapta, sta pe loc odata cu tine inaltandu-ti ochii spre cer. Vremea este placuta si calda in tot timpul anului si din cele auzite iernile sunt blande, cu temperaturi minime de 10 grade Celsius.

68

64

61

65109

49

110

112

In Corfu am mancat si cea mai buna inghetata de pana acum, o inghetata cremoasa, si nu, in poze nu arata atat de bine pe cat de yummy este. :))) Noi am crezut ca o cupa este foarte mica, cum este la noi in tara si am comandat 3 cupe de inghetata de fiecare si nu exagerez daca spun ca am vazut in fata noastra un munte de inghetata apoi. A fost delicioasa, aromata, si nu acea aroma de colorant, ci efectiv simteai ca mancai din fructul respectiv, din acea prajitura sau biscuite de ciocolata. Stiu ca am stat cateva minute bune pana sa aleg cele 3 sortimente dar am facut o alegere foarte buna, tiramisu, fructe de padure si ciocolata cu biscuite. Desi imteam ca sunt plina, tot nu ma puteam opri din mancat. :))

111

Intr-una din zile am vizitat Fortareata Veche si am urcat pana in punctul acela in care puteam admira tot orasul, cu toate peisajele si cladirile. Am intalnit cadre de fotografii superbe, imagini concretizate in tablouri care te asteptau sa le vezi si-ti auzeau uimirea la vederea lor. Am zarit peisaje statice care stiau sa te contopeasca cu ele pentru minute intregi, dar si dinamisul lucrurilor aflate in trecere si a oamenilor calatori.

104

108

106

51

52

54

3 gânduri despre „Corfu Town

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

