Sesiune de make-up

Acum cateva zile m-am asezat pe scaunul de „machiaj” in studio la PRO MAKE UP Academy Iasi asteptand cu nerabdare sa vad ce machiaj imi va face Ana Maria in cadrul cursurilor realizate in studio. Am zis sa fie altceva de data aceasta, avand in vedere ca eu intotdeauna as alege acelasi tipar la machiaj, mai exact aleg culori pastelate(daca e in gama roz-nude e perfect) si ceva discret, cat sa se vada bine. M-am lasat pe mana ei si a ales sa-mi realizeze tehnica „bananei inchise”, alegand culori adecvate peisajului de toamna. Rezultatul a fost interesant pentru mine care nu ma mai vazusem cu un astfel de machiaj si mi-a placut mai ales ca nuantele inchise au fost puse in contrast si cu ceva nuante in tonuri pastelate. Va multumesc pentru machiaj si fotografiile realizate ca amintire, PRO MAKE UN Academy Iasi si Ana Maria5

6

7

2 gânduri despre „Sesiune de make-up

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

