Turul insulei Corfu in imagini

Astazi am decis ca este timpul sa va arat si cateva fotografii din vacanta noastra, mai exact sa va invit imaginar la o plimbare in jurul insulei Corfu. Intr-una din zilele petrecute in Grecia am mers intr-o excursie organizata de agentia prin care am calatorit pentru a explora cateva obiective turistice din zona. Am inceput cu insula Pontikonissi, care se traduce prin insula Soarecelui, datorita formei sale de codita de soarece. De-acolo se putea observa pista de avioane sau te puteai lasa cuprins de ganduri la o cafea servita la terasele ce te imbiau sa admiri frumosul din jur. L-as descrie ca pe un loc linistit, ideal pentru a-ti asterne cuvintele pe foi sau pentru a-ti confectiona o coronita din iedera proaspat culeasa, asa cum am facut eu nestiind ca iedera aceea ascundea un roi de tantari pe care i-am trezit, sarind apoi pe noi. :)))

22

18

19

99

Urmatoarea oprire a fost la celebrul palat Achilleon, care ascunde in el povesti multe si detaliate, care, trebuie sa recunosc, mi-au inspirat dorinta de  a cunoaste mai mult din aceasta istorie plina de curiozitati. V-am povestit putin din detaliile reprezentative ale acestui loc si aici, unde va spuneam de parfumul emanat de printesa Sissi care se plimba in frumoasa gradina din jurul palatului. Asa de vie simti povestea cand vezi toate camerele cu obiectele familiei imparatesti incat parca si vezi cum imparateasa Sissi isi citea cartile innt-un loc anume, pe canapeaua ei, sau cum se aseza langa florile colorate. M-a frapat mult gradina imensa din jurul palatului prin aerul simtit sub picioarele mele cand paseam pe aleele inguste, care ma conduceau spre noi locuri cu noi povesti si secrete. Am admirat vegetatia stufoasa, racoarea lasata dupa o ploaie scurta de vara, soarele care iesea din nori si toata rasuflarea mea traia pentru a pipai cat mai mult cu mintea din toata frumusetea aceea de acolo.

25

30

32.jpg

33

26

29

36

103

Am fost extrem de fericita cand am auzit ca urmeaza sa vizitam si celebra plaja de pe insula Corfu, plaja Paleokastritsa, renumita si „Perla Insulei Corfu”. Apa de o culoare mirifica de albastru-turcoaz pusa alaturi de vegetatia de un verde luxuriant iti emana o stare de eliberare, de bucurie autentica si de beatitudine. Desi era cam rece apa si noi eram doar in trecere, nu m-am abtinut in a ma balaci putin, macar cu picioarele incat sa simt mangaierea valurilor puternice. Tot aici am luat si pranzul la o terasa situata la inaltime, unde puteai sa-ti hranesti inclusiv imaginatia prin splendoarea statiunii Paleokastritsa vazuta de la inaltime si tot satul mic din imprejurime. Satul de langa plaja era definit prin multimea strazilor inguste, pe unde abia treceai cu autocarul fara sa atingi asa-zisele garduri si casele locuitorilor. Tin mine si acum ca acea regiune, de fapt Insula Corfu seamana cu o sticla de parfum infinita, in care se pun toate maslinele culese si care sunt presate apoi in vederea obtinerii de bunatati, din care apoi se fabrica multe sapunuri, creme, uleiuri si altele. Parfumul Greciei mi-a ramas intiparit si s-a remarcat prin amprenta specifica, si efectiv oriunde mergeai simteai aroma uleiului de masline imbunatatita cu alte esente parfumate.

38

41

43

45

48

98

Vor mai urma si alte postari in care voi mai scrie despre vacanta in Grecia, asa ca nu uitati sa va intoarceti curand pe blog! O saptamana frumoasa sa aveti! 🙂

Un gând despre „Turul insulei Corfu in imagini

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

