Parfum grecesc de cosmetice

Cand imi amintesc de vacanta noastra din Grecia, vizualizez intr-un colt al imaginatiei mele nu doar locurile frumoase vizitate, mancarea gustoasa, plaja, ci si parfumul pe care-l poarta Grecia. Am inspirat adanc acest parfum prin locurile unde am pasit cu incantare si l-am imbibat in mintea mea dorind sa-l pastrez cat mai mult timp in mine. Am remarcat parfumul specific zonei dat de abundenta uleiurilor folosite la preparea cosmeticelor si a produselor locale, in special in cazul uleiului de masline din care se fabrica multe sapunuri, creme, sampoane, masti, tratamente pentru par, si altele. Mi-a placut dorinta lor de conservare a specificului zonei si anume incorporarea acestui ulei atat in domeniul cosmetic, dar mai ales in domeniul culinar.

2

Un alt loc grandios pe care l-am explorat cu ochii imaginatiei dincolo de vizibilitate, a fost palatul Achilleion, unde am admirat inclusiv camerele imparatesei Sissi si cateva dintre  podoabele ei care o infrumusetau. Vazand mobila ei alba, veche, masiva, cu un aer vintage si elegant, dat de anii numerosi, am inspirat parfumul acelor camere care parca si-au pastrat amprenta din zilele in care Sissi umbla prrin salon cochetand cu cremele ei si parfumandu-si parul. Am lasat imaginatia sa isi contureze povestea traita la palat in acele zile, cand imparateasa Sissi isi purta corsetul in fiecare noapte si cand se abatea in coltul ei de singuratate pentru a-si croi drumul spre o noua poveste citita din cartile ei din biblioteca personala. De la aceasta vizita a palatului, am fost incantata de tot ce inseamna arta greceasca, mi-am dorit sa o explorez cat mai mult in dorinta de a aduce cu mine in tara cat mai multe arome specifice. Din acest motiv, mi-am umplu cam jumatate din bagajul meu cu produse cosmetice cumparate din Grecia. Mi-am achizitionat sapunurile lor clasice cu traditionalul ulei de masline, altele cu lavanda, pin. Aroma care le incununeaza pe toate celelalte este castigata somptuos de sapunul cremos cu aroma de liliac care parca te poarta intr-un paradis al dulcegariilor dat de o combinatie perfecta intre liliac si frisca. Bineinteles ca nu puteau lipsi uleiurile pentru par din achizitiile mele, asa ca mi-am luat doua uleiuri pe baza de argan, ulei de masline, vitamina E si altele. Am completat cu o aroma dulce, de seara parfumata data de parfumul Tresor La Nuit, pe care l-am gasit intr-o replica fidela a originalului, la doar 12 euro. M-am ales si cu doua produse din magazinul The Body Shop, care te cucereste de cum intri prin arome, finete si rafinament si te cam pierzi o ora pe-acolo fara sa-ti dai seama. Doar sotul a fost cel care a  avut grija sa-mi aminteasca cat de mult am zabovit in magazin ca sa cumpar un gel de curatare pentru fata si mai apoi sa ma reintorc si sa mai stau pe ganduri inca jumatate de ora daca sa imi iau o crema de fata sau alta. :)))  Si nu ca n-ar avea dreptate, insa fetele cred ca inteleg treaba cu trecerea catorva ore intr-un singur magazin, si eventual la sfarsit din dorinta de a nu cheltui bani nu-si iau nimic(in cazul fericit :)))

1

6

3

7

9

10

Am gasit si un ser pentru fata care-mi place inca de la primele utilizari, fiind si primul meu ser de acest gen.M-am bucurat sa regasesc gama Sunsilk si in Grecia, o gama destinata si parului ondulat, si mi-am cumparat samponul si masca de care sunt multumita. Inca nu am inteles de ce la noi in tara, gama de produse Sunsilk a disparut pentru ca eu le-as cota drept produse bune la un pret accesibil.

5

8

Si pentru ca am vizitat si fabrica Vassilakis unde se gasesc produse locale fabricate din fructul lor specific denumit Kumquat, sotul meu si-a luat un parfum cu notele acestui fruct, cu numele de Kaiser. Varianta feminina a parfumului se numea chiar Sissi, dupa numele imparatesei de care v-am povestit mai sus, insa nu m-a atras acest parfum asa ca nu l-am cumparat. In schimb, un alt parfum s-a oprit sa ma trezeasca prin aroma sa fresh de trandafir salbatic, intruchipandu-se in vesminte roz, Mythos.

8

4

Ramaneti aproape pentru ca urmeaza si fotografii din turul insulei Corfu in zilele ce urmeaza! ❤

Un gând despre „Parfum grecesc de cosmetice

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

