Astazi este despre octombrie

Zilele aceastea au fost cu soare, cu pofta de purtat rochii si incarcate de plimbari in aerul cald de octombrie. Mai mereu trecerea de la vara la toamna imi trezeste un fir de nostalgie pentru ca sunt nevoita sa renunt la rochii si sa invart in dulapul meu straturile groase de haine. Rochiile din materiale lejere de vara sunt atat de usor de purtat si atat de elegante incat mi-e greu sa renunt la ele pentru jumatate de an in favoarea celor groase si captusite bine. Cum in ultima vreme mi-am facut obiceiul sa verific prognoza meteo pentru a sti cum sa ma imbrac, iata ca am primit cu bucurie gradele crescute de afara si am iesit la plimbare. De ceva timp am facut o pasiune pentru rochiile albe si de curand am purtat o alta rochie alba aici, in Grecia.

1

3

Toamna aceasta am decis ca este timpul pentru cateva schimbari, si am facut un lucru pe care-l tot amansem de muuult timp, si anume sa imi tund varfurile. Mai exact, ultima mea vizita la un salon pentru tuns a fost acum doi ani. Am bifat si aspectul acesta, iar acum ma bucur ca am scapat de parul ars de soare si il las din nou sa creasca, sper de data aceasta cu mai mult succes. :))) Voi reveni la mastile saptamanale cu uleiuri naturale, pe care le ador, in special masca cu ulei de cocos, care este preferata mea. Am in plan sa incerc si alte masti homemade, dar si din comert pentru un plus de stralucire. Tot pentru toamna-iarna, am decis sa incep sa citesc, sa citesc si sa citesc carti. Mi-am format obiceiul de a citi foarte mult in copilarie, dar din pacate in facultate l-am cam abandonat din cauza presiunilor resimtite din partea examenelor si m-am limitat la cursuri. Un alt lucru pe care mi l-am propus, este sa ma bucur de ziua de AZI, de momentul de ACUM, si sa traiesc bucurandu-ma de darurile ce-mi sunt oferite de Sus, fara sa vad frumusetea lucrurilor din viitor mai atractiva. Pe wish-listul meu figureaza si investirea timpului in blog, in scris si tot ce inseamna dezvoltarea blogului. Am observat tendinta de a abandona atunci cand sunt presata cu diferite lucruri de facut, de sesiune sau altele, insa sper ca pe viitor sa fiu ceva mai consecventa, in nici un caz neglijenta cu responsabilitatile mele.

5

7

8

15

12

13

Sa aveti o toamna bogata si roditoare in cuvinte si fapte frumoase, in armonie si pace!

 

 

 

 

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

