Un an de blogging pentru mine si un premiu aniversar pentru voi

Si iata ca s-a scurs un an de cand am scris cu emotii primul articol pe blog, un articol scris prin impulsul Anei Tatucu de la Beauty Barometer, careia ii sunt recunoscatoare. Mi-a finantat primele articole prin cateva produse cosmetice pe care mi le-a trimis si gazduindu-mi primul articol de tip guest post pe blogul sau, pe care il puteti accesa aici. Practic mi-a dat ghes sa ma apuc de blogging si sa imi placa enorm ceea ce fac. Stiu ca nu am fost foarte harnica in acest an, si am scris doar 25 de articole, insa a fost un an cu multe examene, am sarbatorit logodna, am avut nunta si am fost implicata total in pregatiri. Anul doi de blogging imi doresc sa ma prinda cu un avant puternic in a scrie si in a-mi gasi relaxare aici pe blog impartasind cu voi, chiar daca activitatea de a scrie implica multa munca si timp fizic alocat. M-am gandit sa sarbatoresc primul an de blogging daruindu-va voua, celor care ma cititi un mic premiu aniversar, pentru a va rasplati activitatea. Este prima data cand organizez un concurs si sper sa va placa premiul.

6

Premiul contine produse cosmetice L’Occitane en Provence, fiind format dintr-un portfard in care va puteti depozita produsele de machiaj si ingrijire si 3 produse travel size din aceasta gama. Produsele au la baza extract de migdale, fiind perfect pentru toamna cand pielea are nevoie de hidratare suplimentara. Setul contine urmatoarele:

-un portfard alb cu vernil, decorat cu buline

ulei pentru suplete si fermitate cu extact de migdale(15 ml)

lapte de corp concentrat cu extract de migdale(20 ml)

ulei de dus cu migdale cu efect hidratant(35 ml)

3

2

1

4

Concursul se va desfasura in perioada 30 septembrie-14 octombrie, timp de doua saptamani, urmand ca in data de 15 octombrie sa fac extragerea castigatorului cu random.

Concursul se va desfasura pe pagina de facebook a blogului de aici, unde va trebui sa indepliniti urmatoarele conditii pentru participare si validare:

Like paginii de facebook Diana Lazar Blog

Like si Share Public la fotografia de concurs de pe pagina de facebook aici

-sa lasati un comentariu in care sa invitati doua persoane prin tag, tot pe facebook la aceeasi fotografie de concurs la care ati dat Like si Share

-sa indepliniti primele trei criterii si va doresc mult succes!!!

Mentionez ca acest concurs nu este sponsorizat, asadar produsele sunt cumparate de mine. Concursul este activ pana la data de 14 octombrie, ora 23.59, iar extragerea se va face in ziua urmatoare, in data de 15 octombrie. Castigatorul va fi anuntat pe pagina de facebook avand la dispozitie 48 ore sa imi transmita datele de contact pentru a trimite premiul, ce va expediat prin posta. In cazul in care persoana castigatoare nu trimite datele in termenul stabilit, voi face o noua extragere.

 UPDATE: Castigatoarea concursului aniversar este MARILENA MIRON! Felicitari, draga mea si iti multumesc pentru participare! Astept sa imi trimiti datele tale de contact in mesaj privat, iar premiul il voi expedia luni prin Posta asa cum am spus.

Va doresc succes!

13 gânduri despre „Un an de blogging pentru mine si un premiu aniversar pentru voi

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

