Insula Corfu, o oaza de liniste

Abia ce ne-am intors din luna de miere si inca raspiram aerul grecesc, briza marii si linsitea serii ce le lasa pe balconul camerei noastre, unde stateam la povesti in ceas de seara. Povestea noastra de dragoste si-a inceput traseul dupa nunta cu frumoasa vacanta care ne-a incantat inimile cu frumusetea inconjuratoare, dar mai presus de ea, cu bucuria nesfarsita ca suntem o familie, un camin, in care dorim sa cautam fericirea celuilalt mai presus de propriul ego, asa cum am rostit si in juramintele noastre.

10

 

Dupa cum spuneam mai sus, am avut parte de incantarea privirilor noastre cu imagini nemarginite in splendoarea creatiei divine si ne-am putut bucura de mangaierea soarelui pe plaja, pe care o asteptam cu nerabdare, sorbind parca tot ce se concentra spre liniste. Da, o liniste „tacuta”, nezgomotoasa, care domnea chiar la cativa metri de hotelul unde am fost cazati. Albastrul lin al apei se impletea cu puritatea emanata din inaltul cerului, unde se intersecta o mare infinita de ganduri si planuri. Serile erau rezervate unor plimbari scurte langa malul marii sau vizitarii tavernelor din imprejurimi, de unde se iveau cativa oameni gata sa te intampine cu diverse mancaruri traditionale si aromate, dar  si cu multa voie buna. In fotografii, am purtat si o coronita florala realizata de Daniela Piu-Lace and Grace. Cred ca e inutil sa mai spun cat de mult ador sa imi accesorizez rochiile cu cate o coronita florala  si cat de feminina ma simt purtandu-le in anumite contexte.

 

13

11

12

3

4

Ramaneti aproape pentru viitoarele postari ce contin cateva povesti din Grecia, amintiri de neuitat si fotografii. ❤

 

 

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

