Dinti mai albi si un zambet molipsitor

Sa fi trecut oare doua luni de cand am primit cu entuziasm kit-ul pentru albirea dintilor? Kit-ul este format din 7 benzi(in total 14: 7 pentru partea de sus, si 7 pentru partea de jos, plus bonus, un creion pentru albire). Benzile se folosesc zilnic, timp de 7 zile, aplicandu-se cate o banda pe zi, timp de 30 de minute, urmand apoi tratamentul cu aplicarea creionului(cam 2-3 aplicari pe zi) pana la obtinerea rezultatelor dorite.4

12

11

Am inceput prin aplicarea benzilor de la Albirea Dintilor timp de 7 zile, iar rezultatele incep sa apara inca de la prima utilizare, ceea ce va va motiva sa mergeti mai departe si sa va albiti dintii la voi acasa, simplu si fara aparatura sofisticata. Fara sa exagerez, dintii se albesc putin de la primele benzi, e adevarat ca nu mult, insa diferenta va fi vizibila. Albul devine mai proeminent pe la mijlocul tratamentului, mai exact la ziua a patra, urmand ca la sfarsit sa va bucurati de dinti mai albi, mai curati si mai stralucitori. Consider acest kit esential si o investitie ce merita facuta de orice persoana, mai ales ca il puteti gasi si la un pret promotional de 69 lei aici. Dupa finalizarea tratamentului ce include cele 7 benzi, creionul are menirea sa dea un finish as zice, accentuand albul de la o zi la alta, sau eventual mentinand rezultatele obtinute.

15

Mai jos, voi enumera cateva din avantajele utilizarii acestui kit pe care le-am observat personal pe parcursul unei luni de tratament:

  1. Cel mai mare avantaj(pentru mine) il constituie faptul ca dintii mi s-au albit vizibil desi am consumat cafea pe perioada aplicarii benzilor. Stiu, am trisat, si nu va spun sa faceti ca mine, insa avand atatea task-uri de rezolvat si drumuri de facut zilnic, nu m-am putut desparti de cafeaua mea zilnica(de fapt de doua ori pe zi :))) ) Si ca sa nu fiu sanctionata pentru nerespecatrea regulilor din timpul tratamentului de albire, am folosit paiul pentru a-mi bea cafeaua, desi cafeaua nu e la fel de buna sorbita cu paiul :))). Sfatul celor de la Dr White.ro este sa nu consumati bauturi ce contin pigmenti, precum cafeaua, ceaiurile, vinul, si nici alimente puternic colorate. Insa daca eu am obtinut rezultate chiar si asa, imaginati-va cat de multumiti veti fi de ceea ce obtineti daca respectati aceasta regula de baza, ceea ce va si recomand!                                                                                        
  2. Rezultatele incep sa apara inca de la inceputul tratamentului, ceea ce va va automotiva sa continuati procesul albirii, ce este atat de usor de efectuat acasa. Voi doar trebuie sa aplicati benzile si sa le tineti in timp ce va cititi cartea lasata pe noptiera si timpul zboara asemenea unui fluture ce lasa in urma lui doar coloritul sau gratios. Puteti folosi benzile in timp ce va machiati, gatiti sau cand faceti curatenie in casa si nici nu veti simti cand trec cele 30 de minute. Practic, nu trebuie sa alocati timp special pentru asa ceva, pentru ca puteti folosi benzile concomitent cu o alta activitate ce o realizati.                                                                                               
  3. Creionul de albire tinde sa para infinit, si credeti-ma, ca va veni si acel moment cand iti doresti sa se termine. :)) Eu il folosesc de mai bine de o luna, si nici nu ar da de banuit ca e pe final de viata.                                                                                                                          
  4. Pretul mai mult decat convenabil, care ofera bucuria obtinerii rezultatelor fara sa risipiti sume mari de bani. Pagina lor de facebook o puteti accesa aici, iar setul se poate comanda accesand pagina, unde puteti gasi si alte produse destinate albirii dintilor. Eu deja am comandat inca un kit, pentru a obtine rezultate mai bune si sunt foarte incantata.                                                                                                                                     
  5. Un alt mare beneficiu al acestui tratament il reprezinta faptul ca nu sensibileaza dintii deloc pe durata lui, si nici dupa. Eu am dintii ceva mai sensibili si chiar auzisem ca alte benzi de pe piata ce contin mai mult peroxid de hidrogen cauzeaza dureri neplacute, multe persoane intrerupand astfel tratamentul. Cu aceste benzi insa, de la Dr. White nu am avut astfel de probleme si chiar am incredere sa le folosesc si pe viitor.                                                                                               Si cum textul, fara imagini care dovedesc, nu are prea multa relevanta, va las mai jos doua fotografii, prima reprezentand culoarea dintilor mei inainte de inceperea tratamentului, iar a doua, culoarea obtinuta la finalul aplicariii celor 7 benzi.                    
  1. dinti4dinti5    Multumesc, Dr White.ro pentru acest kit folositor, si cu siguranta voi mai apela si pe viitor la el, cand voi avea nevoie de o reimprospatare a albului dintilor. Va las inserat si link-ul catre canalul lor de  youtube, unde puteti urmari indeaproape activitatea lor, noutatile ce apar precum si instructiuni de utilizare a benzilor de albire.

 

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

