Retraind sentimentul copilariei

Acum doua saptamani, dupa ultimul examen din sesiune, m-am grabit sa imi impachetez cateva lucruri(prea multe poate) si am dat fuga pana acasa pentru a merge la nunta unor prieteni. Cu aceasta ocazie mi-am revazut cateva prietene alaturi de care am povestit ore in sir cu entuziasmul unor fete care pot asculta la nesfarsit detalii fara sa oboseasca. Am zabovit in linistea de acasa cam o saptamana si am retrait o buna parte din amintirile de demult pe care s-au pus praful de ceva vreme. Am reusit sa ma deconectez de gandul examenelor, si am ascultat glasul pasarilor ce cantau devreme cand deschideam geamul sa primesc racoarea diminetii la mine in camera. Am trait sentimentul acela de liniste care te copleseste de tacerea ei suava, si timp de o saptamana nu am auzit mersul tramvaielor la cateva minute, ci doar un autobuz trecand dintr-o parte in alta la o ora, si acela fiind cat se poate de silentios.

15

1

8

Am facut o plimbare in locul pe care-l frecventam in copilarie, balta aceea in care vezi mai multe broaste decat pesti, cu multa papura si cu cateva scanduri de lemn improvizate prin imprejurimi pentru pescari. M-am bucurat si acolo de o liniste adanca, intrerupta uneori brusc de sunetul unor broaste care-si cantau serenadele. Am cules flori de camp care m-au incantat prin coloristica lor boema. Am purtat o rochie lila de culoarea liliacului, si am visat visul copilariei mele, pe care il traiesc si astazi in unele detalii care reprezinta creatia divina. Si de data aceasta, Demoazele Art, m-a surprins cu un cadou dragut, mi-a trimis o coronita colorata, numai buna de purtat la o rochie lejera si vaporoasa de vara. Ii multumesc pentru rabdarea pe care o da fiecarui detaliu din accesoriu si pentru ca a pus pasiune in fiecare petala creata si asamblata in floare. Coronita se gaseste aici, iar pentru mai multe detalii colorate si vesele puteti accesa pagina cu accesorile realizate manual aici.

9

12

16

7

 

13

17

18

Pagina de facebook in care puteti vedea mai multe detalii ale blogului meu o puteti accesa la link-ul acesta.

4 gânduri despre „Retraind sentimentul copilariei

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

