Trandafiri printre petale de trandafiri

Astazi mi-au sosit produsele pe care le-am comandat de la Scharmen Bio Cosmetics, si anume samponul bio despre care v-am povestit mai demult pe baza de uleiuri, si o noutate aparuta pe pagina ei, masca purifianta cu argila si hidrolat de trandafiri, adecvata tenului sensibil, predispus la roseata. Am intentionat sa scriu despre aceasta comanda dupa ce folosesc produsele o perioada, insa nu am reusit sa ma abtin sa nu va arat ce pachetel frumos am primit, in tonuri de pastel care-ti incanta privirea. Am admirat tare mult modul in care a ambalat Carmen produsele, folosindu-se de materiale delicate si dantela alba, pe care a asezat-o intr-o fundita eleganta.

19

15

12

Am fost nerabdatoare sa primesc setul format din doua produse ce contine un borcanel de 100 g argila rosie si spray-ul cu 100 ml hidrolat de trandafiri. Carmen ne prezinta pe pagina sa si cateva dintre proprietatile argilei rosii, fiind recunoscuta pentru actiunea sa purifianta si detoxifianta. Curata pielea, absorbind impuritatile si excesul de sebum, in timp ce are si un efect remineralizant, prin furnizarea de saruri minerale pielii. Este indicata pentru un ten reactiv, cu tendinta de inrosire, tern si obosit sau chiar pentru un ten normal, care are nevoie de remineralizare si curatare. Scharmen Bio Cosmetics efectiv m-a cucerit prin modul minutios de ambalare a produselor, care m-a dus cu gandul la gradina bunicii care mirosea a trandafiri in diminetile racoroase de vara si la dulceata de trandafiri asezata in camara pentru diminetile dulci.

14

16

20

Si parca nu era suficient de aromat si dulce pachetelul, incat Carmen a  avut grija sa imi strecoare si un cadou la comanda facuta, o sare de baie aromata exotic a portocale dulci. Sarea de baie efervescenta efectiv iti topeste simturile numai daca ii patrunzi aroma puternica, floral-fructata, in nuanta ei de peach. Iti multumesc, draga Carmen pentru bucuria ce mi-ai facut-o si pentru ca esti o reprezentanta a unor minuni care te duc la natural, la frumusetea cosmetica primita din gradina Creatorului! Apreciez enorm astfel de produse cosmetice care isi au originea in uleiuri, in flori si in fructe aromate. Va recomand cu toata deschiderea sa incercati astfel de produse realizate de Carmen, si va las aici si pagina ei in caz ca v-am facut curiosi: https://www.facebook.com/ScharmenBioCosmetics/?fref=ts

21

 

 

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

