Mici trucuri pentru regenerarea parului

Dupa o pauza de cateva saptamani de scris pe blog, mi-am luat inima in dinti si am decis sa scriu acum, sa nu mai aman pe motiv de „sesiune”. Treaba cu scrisul este un exercitiu pana la urma, si cu cat amani inceperea lui, cu atat te vei distanta de pasiunea ta pentru blogging, pentru scris. Intr-adevar, in sesiune nu e timp de shooting-uri foto asa cum imi place mie sa le numesc, adica o zi intreaga bifata in calendar pentru pozat, cu tot tacamul de pregatiri intense. Mai exact, spalat parul, coafat parul, putin make-up, apoi doua ore de fotografiere, alte doua sau trei ore de selectie a materialelor fotografice facute cu telefonul care implica o critica atenta din partea mea, plus ceva editare minimalista si de bun simt, si abia in final, partea cu scrisul si incarcatul pozelor. Recunosc, imi place sa fac lucrul acesta din pasiune si nu as obosi sa ies zilnic la sedinte foto cu fotografi, tinuta in stilul couture, si toate elementele componente. Dar avand in vedere ca momentan „jobul” meu este sa fiu studenta in cadrul Facultatii de Farmacie si sa am rolul emotionant de viitoare mireasa, activitatea pe blog este destul de scazuta. Totusi, mi-am propus ca un mic exercitiu, sa imi fac timp sa scriu, macar cateva franturi din ideile mele. Si ca sa nu ajung sa schimb titlul initial al acestui articol, o sa trec la subiectul legat de podoaba capilara, care ma preocupa si in care investesc timp si resurse pentru a mentine ceea ce mi s-a dat de Sus.

4

Avand in vedere ca imi doresc un par lung de cativa ani si nu prea imi iese partea aceasta, ma tot documentez temeinic si incerc pe cat posibil sa pastrez naturalul, ceea ce arata creatia la origine. Din acest motiv, am o perioada de aproximativ un an de zile, de cand folosesc sampon bio, pe baza de uleiuri, fara lauril sulfati. Nu prea ma mai lasa inima sa imi aleg pentru par un sampon din supermarket daca in lista ingredientelor lui se regaseste lauril sulfatul impreuna cu familia lui numeroasa si daunatoare firului de par. Am folosit o buna perioada un sampon bio pe care vi l-am aratat intr-un articol anterior, insa acum mi-am achizitionat din DM un alt sampon natural, de care pot spune ca sunt multumita. Nu va asteptati ca un sampon natural sa lase parul fin si matasos ca un sampon din comert. Din cate cunostine am in domeniu, cred ca acesta este un semn bun pentru a testa un sampon, si anume cu cat parul este mai aspru, mai viguros si intarit la radacina, cu atat mai mult predomina spre natural. Un alt indiciu ar fi acela ca un sampon natural este bland cu parul, face spuma mai putina decat unul din supermarket, deci trebui sa va bucurati daca nu va umpleti capul de o tona de spuma de care nu mai scapati. Si ca efect, veti observa ca va cad mult mai putine fire de par decat atunci cand va spalati cu un sampon de duzina.2

Si daca tot am inceput sa folosesc sampon pe baza de uleiuri, am dat si un mic refresh parului si am renuntat la varfurile tocite, dar fix 2 cm, nu mai mult, pentru ca nu aveam nevoie de o tunsoare taman inainte de nunta. :))) Folosesc in continuare vitamine pentru par, Forcapil, mi-am luat din nou flaconul cu 180 comprimate, care imi ajung pentru intreaga cura de 3 luni. De doua ori pe saptamana voi incerca sa dorm cu unt de cocos in par pe timpul noptii si sper sa nu vina valul de lene si sa fiu totusi consecventa in ce priveste aceste obiceiuri sanatoase pentru parul meu, pe care imi place sa il tratez regeste.

3

 

 

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

