Save the date(1)

Sunt file de poveste, din data de 16 aprilie, ziua mult asteptata in care aveam planificata sedinta foto de logodna. Au fost cateva ore de fotografii, insa zile, chiar luni intregi in spatele acestei sedinte foto, avand in vedere ca sunt pasionata sa vizualizez arta fotografica si mi-am dorit ceva profesionist, dar si de toate detaliile ce tin de estetica. Am cautat idei, am gandit tinuta in detaliu, am conceput un decor, am visat mult pe aceasta tema, mi-am dorit sa intruchipez o printesa adevarata, si nu doar prin vestimentatie, ci si prin sentimentele ce le eman in jurul meu. Ne-am dorit sa creem un cadru de poveste, o poveste a noastra, care sa ne reprezinte in detaliu, si care sa ne faca sa zambim si sa ne indragostim mai mult si peste ani cand privim fotografiile.

sabin si diana s t d (69 of 687)

sabin si diana s t d (178 of 687)

M-am imaginat purtand o fustita roz pudrat din tulle moale, la care sa adaug o bluzita alba din dantela cu broderie. Fusta din tulle am gasit-o pe site-ul Bic Look pe facebook, si am avut surpriza sa constat ca sediul lor era chiar in Iasi. Nu va mai spun cum am fugit de la biblioteca in momentul in care mi s-a spus la telefon ca mai aveau o singura fustita in stoc momentan, si era exact in nuanta de roz pe care mi-o doream so fix marimea mea.

La aceasta tinuta, Demoazele Art despre care v-am vorbit si in alte articole, mi-a realizat o coronita florala minunata, in nuante de roz, care s-a integrat perfect in cadrele din natura. Despre coronita voi da mai multe detalii intr-un articol urmator, insa pana atunci va las aici pagina ei, unde puteti gasi multe creatii de-ale ei insotite de povesti pline de farmecul unicitatii:https://www.facebook.com/atelieruldemoazeleart/?fref=ts.

sabin si diana s t d (614 of 687)

sabin si diana s t d (254 of 687)

sabin si diana s t d (354 of 687)

sabin si diana s t d (377 of 687)

Buchetul de flori mi l-am realizat singura, desi a fost prima data cand am „mesterit” in ale florilor. Cu aceasta ocazie am prins curaj sa indraznesc sa fac tot ce pot cu mainile mele, asa ca imi voi face singura si buchetul de la cununia civila, la care sper sa se vada o evolutie. Am imbinat trandafirii roz cu textura catifelata a unor trandafirasi de un rosu inchis, la care am adaugat volum si rotunjime buchetului cu flori albe de liliac, care erau in sezonul lor de aprilie. Nu a iesit un buchet perfect, stiu ca l-as fi putut face si mai frumos daca mai lucram la el, insa am am fost multumita ca dupa ce am alergat jumatate de zi peste tot sa caut florile, prin depozite, prin florarii, pe la oameni, toata oboseala s-a transformat in bucuria de a lua parte la frumusetea creatiei transmisa de gingasia florilor.

sabin si diana s t d (601 of 687)

sabin si diana s t d (608 of 687)

sabin si diana s t d (565 of 687)

sabin si diana s t d (572 of 687)

Recent am citit un articol in care o persoana avizata in fotografie sfatuia miresele si nu numai sa nu vina niciodata nemachiate la o sedinta foto de proba sau si mai rau, la nunta, pentru ca nu da bine. Spunea ea acolo ca machiajul trebuie sa existe in fotografii, fie el oricat de minimalist. Ii dau totala dreptate,  cred ca in felul acesta ajuti practic fotograful sa obtina ceva mai bun, mai calitativ, si diferenta va fi vizibila. Asa ca am apelat la o prietena de incredere, Ana, care stie sa rezoneze cu dorintele mele, care stie sa imi accentueze trasaturile, fara sa exagereze. Imi place la ea felul artistic de a imbina culorile atat de armonios, si faptul ca imi respecta cerintele de fiecare data, mai ales ca eu ma tem de acel efect strident al unui machiaj prea incarcat sau prea negru pe care nu mi-l doresc. Mi-a realizat un machiaj in nuante pastelate, in ton cu trasaturile mele si cu vestimentatia. Ii multumesc mult pentru bucuria ce mi-a dat-o in momentul in care am vazut ce frumos se pricep mainile ei sa contureze trasaturile naturale, fara sa le ascunda. In caz ca doriti sa o contactati, o gasiti pe facebook aici in link: https://www.facebook.com/anambursuc?fref=ts. Parul mi l-am aranjat singura, pentru ca am dorit sa obtin ceva lejer, sa fie desprins, lasat liber in adiereea vantului, deci am profitat de buclele naturale, pe care le-am definit in 15 minute cu un ondulator.

sabin si diana s t d (483 of 687)

sabin si diana s t d (488 of 687)

sabin si diana s t d (511 of 687)sabin si diana s t d (584 of 687)

Un alt detaliu important a fost decorul, pe care l-am adunat in timp. Am cumparat cateva obiecte din English Home, majoritatea fiind prinse la promotii de sezon, dupa ce le pandeam cateva saptamani bune. Si pentru ca va spuneam mai sus ca imi place lucrul manual, am pus in aplicare si cateva idei gasite pe Pinterest, cum ar fi aceste inimioare decupate individual din carton, si insirate pe sfoara, care am prins-o de niste umerase din material textil.

sabin si diana s t d (278 of 687)

sabin si diana s t d (279 of 687)

sabin si diana s t d (285 of 687)

La final am lasat cel mai important aspect, fara de care povestea noastra nu ar fi capatat contur, prezenta si implicarea fotografului nostru, care a dat dovada de profesionalism. Am fost foarte pretentioasa cand ne-am ales fotograful pentru nunta si implicit si pentru sedinta foto de logodna, si am cautat cativa zeci de fotografi pana sa luam decizia finala. Niciodata nu m-am multumit cu fotografiile publicate de fotografi pe pagina lor si am cerut sa vad suplimentar fotografii de la un eveniment intreg, nu doar 2-3 cadre de pe facebook. Efortul cautarilor s-a meritat din plin, pentru ca Stefan Chirilus, fotograful nostru are in spate cam 10 ani de experienta si am fost foarte multumiti de fotografiile primite in numar mare, si toate prelucrate intr-un mod cat se poate de estetic si fin, fara sa fie agresiv in culori. Ii multumim din toata inima pentru ca a stat cu noi ore intregi sa ne surprinda povestea, zambetele, emotiile si ne-a indrumat astfel incat sa avem parte de fotografii care sa ne placa. Apreciem spiritul lui vesel si incurajarile care ne-au facut sa fim naturali la sedinta foto. Va las aici in link si pagina lui, daca doriti sa vizualizati mai multe fotografii realizate de Stefan: https://www.facebook.com/StefanChirilussViewpoint/?fref=ts. Va spunem din toata inima ca este mai mult decat un fotograf caruia nu ai ce sa-i reprosezi in materie de editare, este acel fotograf care iese din tiparul banalitatii si da dovada de un simt artistic bine dezvoltat.

sabin si diana s t d (594 of 687) (2)

sabin si diana s t d (595 of 687)sabin si diana s t d (598 of 687)

In final vreau sa fac o precizare, am dat toate aceste link-uri catre persoanele care m-au ajutat nu pentru ca m-au pus sa fac asa ceva. Nu, nimeni nu mi-a spus sa fac reclama. Am inserat link-uri si am dat nume pentru ca am fost multumita si le sunt recunoscatoare tuturor persoanelor care au contribuit la conturarea acestor pagini din povestea noastra de dragoste. 🙂

Ma gasiti si pe facebook, la pagina Diana Lazar Blog, unde ma puteti urmari si sustine cu Like in caz ca doriti sa vedeti si alte sedinte foto de nunta sau alte idei de decoratiuni realizate manual, sa va inspirati.  🙂

 

 

 

7 gânduri despre „Save the date(1)

Adăugă-le pe ale tale

    1. Multumim! Da, cat adevar, fotograful este profesionist, l-am cautat mult ca sunt foarte pretentioasa si critica atunci cand caut fotograf. Dar suntem mai mult decat incantati de rezultatul fotografiilor. 🙂

      Apreciază

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

