Roz floral si rochia de primavara

Cred ca se stie ca iubesc rozul, mai ales daca este intr-o nuanta dulce, care isi face aparitia prin delicatete, prin gingasie si nicidecum printr-un ton strident. Imi plac fustele din tulle roz pudrat(in curand voi face o postare cu asa o fustita), rochiile roz din voal, matase sau dantela. Imi place acel efect pe care-l dau, de inocenta, de tinerete, de romantism pur al unei fete visatoare. Rascolind printre fotografiile din vara, am gasit cateva de care uitasem si am zis sa le aduc si aici pe blog, ca poate asa se grabeste si la noi sa ajunga primavara cu soarele generos care te face sa iti scoti din dulap rochiile.

28

2.jpg

 

16

22

27

18

Fotografiile au fost facute in august, la o plimbare in apropierea serii, alaturi de o buna prietena. Imi amintesc si acum cat de frumoase erau florile, natura tacuta sub freamatul frunzelor, linistea de dinaintea serii, oamenii care erau pierduti printre randurile unei carti, pe o bancuta retrasa, racoarea unei zile de vara si toate elementele care compun o poveste frumoasa. Va las cu gandurile mele bune si cu promisiunea ca ma reapuc de scris, stiu ca am facut pauza o perioada buna si imi gasesc in subconstientul meu scuze ca sunt prea ocupata sa mai scriu. Dar imi dau seama ca scrisul imi da aripi, ma ajuta sa ma conectez cu lucruri care au o profunzime mai mare decat cele de zi cu zi care se vad cu ochiul liber. Va doresc o duminica minunata! ❤

 

 

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

