Calatorind si descoperind orasul artei, Firenze

Buna tuturor dupa o perioada ataaaaat de lunga in care nu am mai scris nimic!! Am fost prinsa in cateva proiecte, o sesiune luunga si apoi vacanta mult asteptata in care am fugit putin pana in Italia sa-mi vad mama de care imi era atat de dor. Despre aceasta calatorie va voi vorbi putin, pentru ca m-am intors de acolo cu multa energie si entuziasm. Despre orasul Firenze nu va voi spune foarte multe, pentru ca fotografiile vor vorbi de la sine mult mai bine decat m-as pricepe eu sa o fac.

11

Am petrecut vacanta de o saptamana in Italia, la mama si am reusit sa ma bucur la maxim de prezenta mamei. Ne-am plimbat ca doua prietene, am vorbit ca intre mama si fiica, am ras, am vorbit, am „palavragit” ca pe vremuri despre detalii feminine si nu numai. Tare dor imi era sa am cui sa-i povestesc toate amanuntele, si sa ma asculte asa cum nimeni nu o poate face decat ea, mama. Apreciati-va mamele, nu le subestimati, apreciati rasfatul pe care vi-l ofera, pranzul cald pe care vi-l servesc cu dragoste si grija ce o poarta mereu pentru voi. Mie mi-a fost foarte dor de acest rasfat, iar acum ca am stat la mama mi-am reamintit cum este sa simt grija ei pentru mine si toata atentia.

Realizat cu Lumia Selfie

Am vizitat orasul Firenze atat cat timpul ne-a permis si am admirat frumusetea arhitecturala intruchipata in cladirile vechi, in poduri, reflexia raurilor. Mi-am luat timp sa stau si sa privesc peisajul deja primavaratec de acolo, iarba verde si florile desfacute de caldura soarelui. Am vizitat magazinele din Centrul orasului, Piata Duomo, Piata Michaelangelo, Gradina Trandafirilor si alte zone turistice.

34

6

13

8

9

15

36

5.jpg

10

32

 

33

P.S: A fost prima mea iesire din tara si prima calatorie cu avionul. Mie chiar mi-a placut sa zbor cu avionul, sentimentul ca „plutesc” printre norisorii pufosi, si mai ales sa admir aproape de aterizare, noaptea, orasele luminate din Italia, care formau niste panze sclipitoare si retele conectate la luminite. ❤

 

 

 

Un gând despre „Calatorind si descoperind orasul artei, Firenze

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

