Pandantivul vintage, un cadou minunat

Stiu ca a trecut multa vreme de cand nu am mai scris pe blog pentru ca  sesiunea a dat tarcoale mai repede decat as fi crezut, dar in seara aceasta mi-am programat si rasfatul de a vorbi putin cu voi, cititoarele mele.  Am ramas „restanta” cu un material pregatit pentru blog inca din vacanta de iarna, pe cand am prins o vreme de 15 grade. A fost o vreme numai buna de iesit in fustita afara si pentru pozat un cadou pretios pe care l-am primit de la verisoara mea draga, Mariana.  Mi-a daruit un pandantiv dragut, colorat si vintage, caruia i-am gasit un loc pe bluza mea pufoasa si o incadrare cromatica pe masura.

colier14

colier9

Colierul este realizat chiar de verisoara mea, care stie cum sa imbine cadrele, culorile si sa asambleze totul la un loc astfel incat sa redea un plus oricarei tinute, sa dea un strop de culoare si un iz vintage.  Pandantivele realizate de ea au la origine cate o poveste fiecare, in functie de persoana care ajunge sa il poarte la gat ca pe un accesoriu ce-i defineste acea stare specifica. Pandantivele realizate de ea le gasiti pe pagina de facebook Madidi https://www.facebook.com/Madidi4u/?fref=ts, creata special pentru accesoriile lucrate cu pasiune pentru ceea ce este frumos.

colier1

blog1colier 4colier3colier8

colier13

Ii multumesc scumpei mele verisoare pentru cadoul frumos, pentru pasiunea pe care a pus-o impletind toate detaliile acestui pandantiv si pentru ca a creat o poveste unica pentru fiecare accesoriu creat de ea. Pe pagina ei https://www.facebook.com/Madidi4u/?fref=ts gasiti divesre modele de pandantive, clamite, cercelusi, in diferite culori pastelate  Accesoriile va vor duce cu gandul la o tinuta chic purtata de voi intr-un oras cu tema romantica, sau de ce nu, la o zi insorita cand purtati rochia preferata, bucurandu-va de un detaliu cu seminificatie mai presus de cuvinte.

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

