Zambetul cald imbraca micile accesorii

 Cine se gandea ca intr-o zi de decembrie, cu zero grade Celsius, as iesi din casa sa pozez o tinuta de primavara?? Eu nu-mi imaginam, insa ce m-a determinat sa ies bucuroasa afara, a fost un colet primit ieri in care am gasit cateva accesorii creeate manual si gandite cu multa pasiune sa fie purtate alaturi de un zambet calduros, inclusiv intr-o zi friguroasa.

30

 Mai precis am primit un set de accesorii format din colier si cercei asortati in nuante de alb si roz pudra. Mi-au placut din prima pentru ca lasa acea frumusete naturala sa se descopere, fiind un set care accesorizeaza atat o tinuta eleganta compusa din piese fine la atingere cat si o tinuta de zi, casual,comoda. Mi-a palcut si detaliul colierului, reprezentat de o inimioara pe care sunt inscriptionate cateva cuvinte, „Made with Love”, cat si cei doi ingerasi care se astern elegant lasand loc feminitatii uitate sa isi reia locul de onoare. Am apreciat si calitatea bijuteriilor, si un lucru pe care l-am observat a fost ca nu m-au deranjat deloc cerceii, si au stat fixati bine in urechi, inchizatoarea fiind foarte stabila.

cadou

37

34

Bijuteriile sunt create de o persoana care are in spate un bagaj plin de inspiratie, diversitate, culoare, pasiune si multa, multa munca. Puteti vedea acest lucru pe pagina ei, o gasiti usor daca dati un search pe facebook „Demoazele Art”. Acolo puteti admira toata colectia bogata in cercei eleganti, coliere pretioase cu tot felul de detalii colorate, accesorii de par, bratari si multe altele, inclusiv o colectie de bijuterii dedicate miresicilor care doreesc ceva unic. Pagina cu intreaga colectie o puteti accesa de aici:  http://demoazeleart.com/

 Mai jos am atasat si link-ul unde puteti vedea acest set primit pe pagina ei.

https://www.facebook.com/atelieruldemoazeleart/photos/a.781611161943884.1073741833.770981396340194/781696745268659/?type=3&theater

 

 

50

40

 Am ales sa port aceste accesorii dragute cu o rochita inflorata si un pardesiu roz deschis, la care am purtat si un zambet cald. Ii multumesc Claudiei pentru surpriza frumoasa pe care mi-a facut-o si pe viitor mai am sa va arat si alte frumuseti create de mainile ei pricepute in arta de a modela bijuterii speciale. Va recomand pagina ei cu multa caldura, Demoazele Art, unde puteti arunca un ochi sa vedeti daca va place ceva anume de acolo sau chiar ii puteti cere sa va creeze propriul accesoriu si propria poveste in legatura cu o tinuta pe care doriti sa o purtati la un eveniment special din viata voastra. 

43

 

44

 Va astept in curand si cu alte noutati si nu uitati sa va creeati propria poveste insotita de un mic accesoriu ce va poate completa o tinuta! Va doresc o zi insorita si plina de farmecul de a fi unice in felul vostru! ❤

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

