Roz, nimic altceva decat roz

Buna, dragile mele cititoare! Astazi am pentru voi o postare putin diferita de celelalte, pentru ca am primit un cadou frumos in nuante pastelate de roz si sunt atat de entuziasmata incat o sa va arat si voua minunatiile roz si parfumate. Mai jos am atasat o poza cu continutul casetei cadou  Douglas Sohne Set Perfect Day cu vitamine si unei de shea, ce contine un gel de dus nutritiv, un parfum solid si un spray cu pudra aurie parfumata.

125

Mi s-a parut o idee atata de eleganta combinarea acestor trei produse, care erau invelite cu delicatete de o cutie cu cativa fluturasi, de un rozaliu cald si discret pe care-l poarta acea prezenta feminina gratioasa, dulce si dragalasa. Este vorba de acel roz calm, fara stridenta, cuminte si gingas.

Parfumul solid e un produs total strain, neincercat de mine pana acum, si mi s-a parut interesanta ideea de a concentra toata esenta unui parfum fin, suav intr-o pudra cremoasa, consistenta si usoara in acelasi timp, care-ti imbraca pielea intr-un parfum lejer si feminin. Imi place foarte mult si cred ca e potrivita sa completeze chiar si parfumul lejer oferit de textura unei lotiuni de corp, in lipsa unui parfum, sau chiar sa dea o nota fina de parfum, insa nu acea esenta tare de parfum clasic.

11

Un alt produs care m-a cucerit prin designul lui, prin ambalaj, prin culorile folosite, acel roz pastelat ce imbraca o tinuta de Sarbatoare in auriul stralucitor, este pudra sub forma de spray cu particule fine sclipitoare. Un parfum elegant, care inveleste pielea intr-o pudra matasoasa, catifelata si usor parfumata cu mirodeniile naturii, care se adapteaza cu textura pielii. Pentru mine, este un produs nou, si ma incanta ideea cu care vine la pachet aceasta sticluta in ambalaj de sarbatoare. Mi se pare mai mult decat un produs cosmetic banal, de uz zilnic, este un bibelou mai degraba, pe care-l pastrezi chiar si dupa terminarea continutului. Este mai degraba un rasfat de sarbatoare, un mic deliciu parfumat care-ti da un farmec aparte cand il porti daca il asezonezi si cu o inima voioasa.

7

10

8

9

Tot din categoria cadourilor roz, am mai primit si o crema maaare pentru maini si cuticule cu aroma de cedru roz si smochin salbatic, o crema cu o textura usoara din cate am constatat la cateva aplicari.

13

Am avut o placere deosebita sa fotografiez asemenea produse rozalii si sa ma joc putin cu nuantele. Ii multumesc mult dragului meu pentru ca s-a gandit la mine si a ales ceva cum nu se putea mai bine. Incerc de fiecare data cand primesc ceva de la el si in general, sa asociez aceste lucruri primite cu o emotie, cu un gand, cu un sentiment, si sa nu raman doar la cadoul tangibil. Fiecare lucru isi are povestea lui, fiecare ocupa un loc special in sertarul cu amintiri, si fiecare isi poarta povestea mai departe. 

 

 

 

2 gânduri despre „Roz, nimic altceva decat roz

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

