„DA” pentru totdeauna!

 

1.Acum o saptamana, mai exact in data de 6 Decembrie, ma plimbam in Gradina Botanica alaturi de dragul meu iubit, nestiind ca in doar cateva ore se vor scrie pagini noi in jurnalul unei povesti unice de dragoste, care ne apartine noua. Nu banuiam ca peste putin timp, cateva minute sau ore, nu doar mana imi era ceruta in vederea casatoriei, ci si intreaga mea inima pe care sa-mi scrie el mai tarziu un nume nou, pecetluit pentru intreaga viata. Nu-mi imaginam ca o fata vorbareata ca mine va ajunge intr-un asemenea moment sa ramana fara cuvinte, uimita de frumusetea iubitului ei, de marinimia momentului ce avea sa-mi inunde toata fiinta de bucurie, o bucurie care nu poate pali. Nu intuiam ca in cateva momente, iubitul inimii mele avea sa-mi citeasca o scrisorica, scrisa de el pentru mine, care  sa ma aduca in locul cel mai apropiat de inima lui. Mi-a dat apoi scrisoarea sa o pastrez ca amintire care sa ne lege emotiile noastre si apoi mi-a daruit o cutie frumos impachetata(si spre surprinderea mea, chiar el o impachetase) pe care m-am grabit cu mari emotii sa o desfac si sa vad ce se ascunde in interiorul ei. Desfac eu ambalajul si vad o cutie alba cu roz, pe care scria „Marry me!”, in interiorul careia se afla un parfum delicat, care avea sa intregeasca emotiile acelui cadru. Atunci a fost momentul in care eram sigura de ce avea sa urmeze, mai exact cand m-am prins de intentiile lui, si va marturisesc ca desi stiam amandoi ca intentionam sa devenim o familie, acel moment m-a luat prin surprindere prin tot ce se intampla.

cerere

Am fost uimita, surprinsa si asa de emotionata incat eu, o vorbareasca inraita, am ramas fara cuvinte! :))) Stiu ca pare greu de crezut, dar cuvintele imi zburasera prea departe incat sa le mai pot rosti, si l-am lasat pe el sa umple si golul tacerii mele. A fost momentul cand in tacerea mea, el a avut curajul si taria sa-mi ceara mana, sa ma intrebe daca doresc sa fiu sotia lui, cea care ii va fi ajutorul potrivit pentru totdeauna si cea care ii va fi alaturi in orice vreme. Am ramas blocata pentru 1 minut cred, timp in care n-am fost in stare sa scot un cuvant de fericita ce eram, si abia apoi i-am spus „DA!!!”, acel „Da” care sa-i promita ca imi voi scrie povestea alaturi de el si impreuna cu el. Mi-a pus pe deget un inel mai mult decat frumos, care inseamna mai mult decat o bijuterie superba, mai mult decat un inel de logodna, care a fost si simbolul promisiunilor noastre si o piatra de aducere aminte pentru ziua aceasta in care el a facut publica intentia lui de a se casatori cu mine. Eram atat de entuziasmata incat pret de cateva ore nu am fost in stare sa anunt pe nimeni ca ne-am logodit si doar ma bucuram de un cadru atat de special. Logodnicul meu spune ca nu m-a vazut niciodata atat de fericita si plina de emotie, ca imi straluceau ochii mai mult decat stralucea inelul, atat eram de fericita si cuprinsa de un val de uimire. El a simtit ca acel „DA!” este raspunsul meu doar pentru el si este pentru totdeauna!! Mai are rost sa va spun ca saptamana care tocmai a trecut ma trezeam  admirand inelul si zambind amintindu-mi de ziua de 6 Decembrie?? Si ca atunci cand incercam sa invat pentru facultate imi fugeau ochii de pe cursuri la inel?? :))) 

logodna 1

 

Ii multumim lui Dumnezeu pentru binecuvantarea Lui pentru noi, ca ne-a scris o asa poveste, pentru unicitatea si creativitatea Lui in a ne impleti destinele si pentru ca ne-a daruit acest cadou minunat, logodna noastra, la care se va adauga apoi nunta noastra, un dar prea frumos, darul de a forma o familie. 

 

3 gânduri despre „„DA” pentru totdeauna!

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

