Uleiuri pretioase

Dupa cum se poate vedea cu ochiul liber, frigul a cam dat navala iar consecintele nefaste asupra pielii noastre nu intarzie nici ele sa apara dupa cum zapada grabita a sosit pe neasteptate. Am o piele extrem de uscata in unele zone, in special la nivelul mainilor unde simt ca mi se strange pielea desi am grija sa ma cremuiesc mai toata ziua, chiar port la mine in geanta o crema de maini. M-am gandit ca ar fi momentul sa-mi refac stocul de uleiuri grase care hranesc pielea in profunzime si care nu produc iritatii, asadar am intrat intr-un plafar cu gandul sa-mi iau o sticluta cu ulei din germeni de grau, doar ca ma astepta o oferta tentanta si m-am ales cu 3 uleiuri la o promotie. 

ulei 1

  Mai precis am luat un pachetel de 3 uleiuri, ulei din germeni de grau, ulei din samburi de caise si faimosul „ulei de aur”, adica uleiul de argan. Fiecare sticluta contine 10 ml ulei si am dat 20 lei pe tot pachetul.

ulei 2

 O  sa detaliez mai jos cateva din proprietatile acestor uleiuri, care sunt mentionate pe cutia lor, si anume:

1. Uleiul din germeni de grau  este destinat ingrijirii si intretinerii in cazul epidermei uscate, pentru prevenirea imbatranirii pielii. Este un ulei remarcabil, care isi aduce beneficiile in masaje faciale, sau in zonele unde pielea este lipsita de tonus si elasticitate. Este benefic pentru ingrijirea parului si unghiilor. Are efect hranitor si protector, fiind utilizat preventiv pentru vergeturi, cicatrici, fisuri, piele deteriorata. Este un antioxidant puternic, emolient cu efect antirid, intarind si regenerand totodata parul si unghiile.ulei 3

 

 2. Uleiul din samburi de caise este potrivit pentru toate tipurile de ten, fiind bogat in vitamina A si E(cu rol antioxidant). Este un produs ideal pentru ingrijirea si intretinerea epidermei sensibile, se absoarbe rapid in piele si nu lasa tenul lucios. Eficient si pentru ingrijirea pielii copiilor!! Regenereaza si revitalizeaza tenul obosit, il protejeaza de efectele imbatranirii, redand stralucirea tenului. Este un emolient cu efect antirid si protejeaza impotriva razelor UV. 

ulei 4

 

3. Uleiul de argan, un ulei pretios, despre care se spune ca are un pret cotat la fel ca pretul aurului pe piata Marocana.Se foloseste atat in stare pura sau in tratamente cosmetice, in compozitia unor creme, cat si pentru ingrijirea unghiilor exfoliate, parului degradat sau vopsit. Regenereaza parul si tenul, avand un efect puternic antirid. Hraneste pielea uscata, dar totodata reprezinta si un bun remediu pentru parul degradat si uscat. Intareste unghiile casante si acest ulei este recomandat inclusiv femeilor insarcinate pentru prevenirea vergeturilor si elasticizarea pielii. 

ulei 5

 

Pana acum am folosit doar uleiul din germeni de grau si uleiul de argan. Uleiul din germeni de graul este miraculos de hranitor si il ador pentru efectul de elasticitate pe care il da pielii, avand si un miros natural de grau proaspat, aducand cu un miros de camp, de bogatie din roadele naturii. Uleiul de argan      l-am folosit pentru ten, in loc de crema de fata si aplicam in fiecare seara dupa demachiere.

Si pentru ca de curand am inceput un curs interesant si extrem de util pentru viitori farmacisti, care se numeste Dermatofarmacie si cosmetologie, o sa va impartasesc si voua ceva ce am invatat la curs. Pielea sufera cele mai mari modificari in structura sa la varsta 30-40 de ani, si nu dupa 40-50 ani cum am fi tentati sa credem, asadar pielea noastra imbatraneste cel mai mult in intervalul acesta de 30-40 de ani. Asa ca acest interval de varsta este momentul cel mai bun pentru a actiona cu creme antirid, cu remedii antioxidante pentru a preveni si incetini cat mai mult din efectele imbatranirii. Un lucru important in acest caz este sa ne asiguram ca in cremele pentru ten sunt prezente si vitamine cu rol antioxidant, care au acest rol de preveni aparitia ridurilor, si anume vitaminele A, C si E. 

Voi ce remedii contra pielii uscate aveti? Folositi uleiuri pentru a va proteja si pentru a preveni unele afectiuni?

3 gânduri despre „Uleiuri pretioase

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

