Cu iz de munte..

Munte, aer tare, Moeciu, emotii constructive..cateva cuvinte ce descriu atmosfera montana de la sfarsitul verii, mai exact la sfarsit de august. La balconul camerei unde am fost cazata am admirat imprejurimile respirand aerul curat, acel aer similar cu cel de la tara, din gradina bunicii. Cateva elemente mi-au atras atentia in cadranul meu, o roata de masina vopsita in alb prafuit ce incerca sa imite stilul decorului vintage de prin florarii, o ladita cu mere adunate cu grija, bolta florala si lemnul folosit in scop decorativ.  In gradinita pare o expozitie florala, cu trandafiri roz, gladiole galbene, copacei, tufe, flori inaltatoare de un mov regal. Undeva in spatele gradinitei cu flori  sta o doamna afara si amesteca voios intr-un cazan mare, care era pus direct pe focul aprins cu cateva vreascuri. Invartea de zor in oala cu gemul de prune care-si arata o spuma fructoasa de o dulceata resimtita in aerul putin racoros de la munte. Lemnele si vreascurile par adunate din padure, de sus, de unde se vedeau dealuri, portiuni imprejmuite cu garduri din scanduri asimetrice si uzate de ploia care-a imbatranit lemnul aratandu-i varsta sa.


Dimineata m-am bucurat de acel moment in care eram doar eu cu mine si puteam medita, puteam gandi fara povara unor lucruri din oras care ne aglomereaza mintea cu viteza virtualului. Am savurat cafeluta de dimineata in liniste si am lasat spiritul muntilor inalti sa ma copleseasca privindu-i. Brazii erau acolo unde-i stiam, nemiscati in fiecare dimineata si seara, Doar leaganul din gradinita cu flori se legana cu un scartait subred spunandu-si povestea fiecarui calator ce se odihnea in el. Capriorii din care era facut leaganul erau scrijeliti usor de semnele timpului, iar cupola cu flori atarnate de-o parte si de alta era mereu tanara, in floarea cantecului sau de munte.

Un gând despre „Cu iz de munte..

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

SUS ↑

