Pastel dulce ca piersica intr-o sticluta cu oja

Seara de toamna se asterne afara, cu vreme prea rece as spune eu si cu regretul ca rochitele ce mai ieri le purtam vor fi puse sa hiberneze pana la vara. Am profitat de luna septembrie cand vremea isi arata inca zambetul(nu acel zambet cu dinti) si am facut cateva fotografii cu un alt produs ce l-am primit de la Ana-Maria Tatucu, si anume oja Rimmel London, nuanta 408(Peachella).

   Mi-a placut mult culoarea ei, mi-a transmis caldura soarelui varatec si dulceata unei inghetate ce devenea o creatura plasmuita de visele unui cofetar.  M-am lasat imbracata cu delicatetea unei culori pastelate asemenea unor papusi subtiri facute doar din pasta de zahar. Dar cum vantul adia lesne si prevestea aparitia sezonului de toamna, a inceput sa semene printre randuri seminte mici si rotunde, care si-au luat zborul spre inalt, facandu-se asemenea perlutelor lucioase. S-au asezat singure intr-un semicerc, apoi inca unul si inca unul pana s-au strecurat la gatul meu si au format un guleras.

  De cand am primit oja ma gandeam la ce as putea scrie despre ea in afara de consistenta, rezistenta, culoare, etc asa ca am pastrat gandul nuantelor pastelate ca piersica si am pus deoparte un coltisor care era rezervat acestei file de poveste care urma sa fie scrisa nu intr-un ceas sau mai multe ceasuri in miez de noapte, ci avea sa se construiasca singur in timp. Am pus oja la pastrat intr-o cutiuta metalica, i-am rezervat un loc sofisticat printre fundite si flori si am asteptat pana am gasit rochita din fotografii, care a fost elementul formator al unui vis in care-mi doream sa ma inalt cat mai sus spre a descoperi mai multe taine ale naturii create cu maiestrie. Am accesorizat-o cu o coronita din flori si am zis ca  e momentul sa fac cateva poze pentru postare si sa nu las praful sa se-adune in idei uitate si rancezite.



In final va las si cateva aspecte ce tin de produsul prezentat care sa descrie in linii mari oja Rimmel London. Oja are o consistenta potrivita pentru o aplicare rapida, nu e nici prea subtire, nici prea groasa incat sa ramana neuniforma. Eu am dat doua straturi pentru o mai buna acoperire si pentru siguranta ca se usuca rapid fara sa-mi dea batai de cap am aplicat si un spray pentru uscarea lacului de unghii.

Un gând despre „Pastel dulce ca piersica intr-o sticluta cu oja

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

