Inceput de drum, Sephora si un strop de culoare

Si iata ca a sosit si ziua in care mi-am tinut promisiunea ca imi fac blog, si daca tot am fost impulsionata sa scriu ii multumesc unei bloggerite dragi mie, Ana-Maria Tatucu, pe care o gasiti aici, http://www.beautybarometer.com/ si care m-a ajutat sa scriu prin provocarile puse in fata mea, prin produsele care mi le-a trimis si mai ales ca s-a oferit sa-mi gazduiasca pe blog articolele pana ajung sa detin propriul blog. Urmeaza sa va povestesc mai jos de urmatorul produs primit, si chiar daca vara a trecut va las sa lecturati o mica poveste ce am scris-o cu gandul la vremurile de altadata, care s-au pastrat in albumul copilariei.

Urmatoarea provocare care mi-a aparut in cale odata cu sosirea pachetului de produse de la BeautyBarometer  a fost una plina de culoare, care striga dupa dreptul de intaietate al unei veri pline de culoare, asadar unghiile colorate Sephora mi-au dat elanul necesar  sa construiesc un cadru ce mi-a rememorat copilaria mea. Nu stiu cum a ales Ana-Maria comorile pe care mi le-a trimis, dar un lucru este sigur,  si anume ca eu am primit un avant sa scriu, sa culeg informatii, cadre de portelan illustrate in fotografii miscatoare ce vorbesc  despre ceea ce scriu in cuvinte si ceea ce traiesc in momentul acela unic de povest. Am ales din cosuletul cu produse unghiile sub forma de stickere care se lipesc pe unghiutele  mele  si am inceput treaba, am adunat cateva ustensile pentru a doua zi cand urma sa ma las surprinsa in fata unui tablou al copilariei uitate si sa ma bucur de ceea ce traiam.

Am ales sa ilustrez imaginea unei fetite ce este uimita de ceea ce o inconjoara, si care lasa inima sa-i fie inundata de valul colorat de frumuseti izbitoare din natura. Cu toate ca nu ma mai incadrez in varsta copilariei, nu mi-a pasat ca topaiam cu niste baloane in mana pe iarba de la Palas Mall in timp ce trecatorii aruncau cate-o privire la intreaga activitate. Am imbracat o rochita simpla, colorata, care a dezvaluit mai degraba bucuria mea de a fi acolo, de a simti ceea ce mi-am dorit sa creez. M-am simtit ca un copil care stie doar sa se bucure si sa arunce toate grijile si poverile  pe umerii celor mai mari asa incat el, copilul, sa zboare, sa se inalte usurat ca  jocul si joaca stau la baza.



Fiecare culoare adusa in peisaj se ingramadea in alta culoare intruchipand un praf de diamante sclipitoare, un soi de intrecere  intre entuziasmul meu si bulinutele de pe unghii care mai de care mai strident colorate. Si daca tot eram in pielea unui copilas, mi-am intrat serios in rol asa ca am profitat si de cateva dulciuri cu iz de vremuri apuse, dar dorite.   M-am bucurat de gustul jeleurilor Silvana de un roz accentuat de zaharul de deasupra lor si am savurat  amintirea colilariei mele cand fraudulos ii “infascam” mamei mai multe jeleuri Silvana pe care ea le folosea la decorarea tortului. Tin minte si acum cum pandeam momentul oportun cand mama iesea din bucatarie, si eu eram pregatita sa “sustrag” cateva bombonele Silvana si sa caut frisca ce a mai ramas de la tort. Recunosc, imi plac dulciurile enorm si nu trece o zi fara sa gust macar ceva dulce!

Mi-a placut sa ma reintorc in timp, sa acord atentie unor lucruri si obiecte ce altadata le-as fi lasat neatinse sau  spre care ochii nu se indreptau, si am incercat sa redescopar luminita ce face ca fiecare stare sa capete  sensul laborios al launtrului. A fost o zi calduroasa de august cand am facut aceste poze, cu peste 30 de grade, cu soare stralucitor la orizont, cu bunastare si entuziasm ca urma sa fac poze intr-un cadru diferit de pana acum, asa ca asteptam curioasa  sa vad rezultatul.

In poze am “purtat” unghiile Sephora sub forma de stickere, care s-au lipit “ca scaiul” de unghiile mele naturale, apoi le-am decupat dupa dimensiunea unghiilor mele  si gata, s-a schimbat complet tinuta mea simpla.  Am luat fiecare culoare de pe ungiile decorative si m-am imbracat cu ele pe rand si apoi impreuna. Am ales sa port in mine regalitatea albastrului infinit din ceruri, apoi am cules verdele din iarba proaspata si am hotarat sa ma odihnesc la poalele asternutului de iarba adunand roade imbelsugate. M-am regasit in rozul acela de o feminitate absoluta, in care-ti poti vedea oricand visul copilariei de a deveni o printesa in propriul castel, si m-am jucat cu acea nuanta sub freamatul bland al vantului care adia lenes. Am dorit sa port in mine pacea unei culori calde, primitoare, portocaliu, care mi-a luminat inima si apoi chipul cu un zambet larg, de copil si am impletit apoi cu galbenul soarelui stralucitor care pe cat de mult ma bucura, pe atat ma coplesea cu taria lui. Si pe langa curcubeul acesta de culori, am regasit in mine si puritatea albului care nu se arata strident, dar care nicioadata nu-i stins, pentru ca oricat de stralucitoare si mandra este etalarea unei culori, intotdeauna albul ramane neschimbat, si totusi are taria sa dea definitia unei stari bine cunoscute, sa reinvie un tablou pustiu si sa armonizeze cu  delicatete orice peisaj.




4 gânduri despre „Inceput de drum, Sephora si un strop de culoare

Adăugă-le pe ale tale

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

SUS ↑

